Okay nu springer jeg ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Rosengreen

Hej allesammen! 

Nu gør jeg det -jeg springer ud! Jeg er gravid, og Mynte skal være storesøster!!     

Jeg var i november igennem en graviditet udenfor livmoderen, hvilket jeg skrev om her:  Gravid udenfor livmoderen . under 7 uger efter jeg fik fjernet den ene æggeleder, stod jeg så med en positiv test igen den 23. december  (så den anden æggeleder virker vidst fint   )

På torsdag skal vi til scanning for at høre om alt er som det skal være, og for at finde ud af hvor langt jeg egentlig er henne (ca. 9-10 uger), jeg glæder mig helt vildt! Indtil videre er der mange tegn på at alt er som det skal være. Jeg har den vildeste kvalme  og en hurtigt voksende mave!

Jeg glæder mig til at være på baby.dk som gravid, og spørge jer om en helt masse dumme spørgsmål  

Forresten var det også mig bag tråden:  Graviditetstest hvor?

-Rosengreen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Sabina92

Rosengreen skriver:

Hej allesammen! 

Nu gør jeg det -jeg springer ud! Jeg er gravid, og Mynte skal være storesøster!!     

Jeg var i november igennem en graviditet udenfor livmoderen, hvilket jeg skrev om her:  Gravid udenfor livmoderen . 6 uger efter jeg fik fjernet den ene æggeleder, stod jeg så med en positiv test igen den 23. december  (så den anden æggeleder virker vidst fint   )

På torsdag skal vi til scanning for at høre om alt er som det skal være, og for at finde ud af hvor langt jeg egentlig er henne (ca. 9-10 uger), jeg glæder mig helt vildt! Indtil videre er der mange tegn på at alt er som det skal være. Jeg har den vildeste kvalme  og en hurtigt voksende mave!

Jeg glæder mig til at være på baby.dk som gravid, og spørge jer om en helt masse dumme spørgsmål  

-Rosengreen

Wiii STORT tillykke

Anmeld

24. januar 2012

Mariajny

Rosengreen skriver:

Hej allesammen! 

Jeg var i november igennem en graviditet udenfor livmoderen, hvilket jeg skrev om her:  Gravid udenfor livmoderen . under 7 uger efter jeg fik fjernet den ene æggeleder, stod jeg så med en positiv test igen den 23. december  (så den anden æggeleder virker vidst fint   )

-Rosengreen

stort TILLYKKE... det var da en helt fantastisk "historie"

Anmeld

24. januar 2012

_-Kathrine-_

Stort tillykke!

Anmeld

24. januar 2012

kirsten.helene

tillykke

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

Stort tillykke med graviditeten 

Anmeld

24. januar 2012

Nadia&Daniel

Rosengreen skriver:

Hej allesammen! 

-Rosengreen

Hvor er det dejligt med alle de "baby-maver"

Stort TILLYKKE

Anmeld

24. januar 2012

M (:

Tillykke! Hvor er det skønt med alle de positive tests for tiden

Anmeld

24. januar 2012

B&J

STORT TILLYKKE hvor er det bare dejligt

Anmeld

24. januar 2012

jeanne-skat

stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.