Det klør over det hele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Rebecca55

Masig skriver:

Jeg er nu 11+5 og f**k det klør bare helt sindssygt over det hele. Værst på armene og ryggen, og værst om aftenen/natten, men også i løbet af dagen kan jeg sidde og kradse løs på armene og ryggen.. Det klør også på resten af kroppen men ikke så slemt som på armene og ryggen....

Andre der har oplevet at det hele begynder at klø helt vildt efter man blev gravid?

Bruger mavecreme på arme, ryg og ben også, men synes overhovedet ikke det hjælper med den ekstra fugtighed... Er simpelthen ved at blive skør af det... Andre ideer til hvad jeg kan gøre ved det??

Hvis det er meget slemt er det en go ide at kontakte lægen. Kan ikke huske hvorfor, kan bare huske min læge var meget opmærksom på min kløe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

norenberg

Masig skriver:

Hmm jeg har ikke nogen decideret knopper.. Det er bare huden der klør...

Det havde jeg heller ikke men de kaldte det det pga det var noget med hormonerne at gøre

Anmeld

24. januar 2012

Masig

Rebecca55 skriver:

Hvis det er meget slemt er det en go ide at kontakte lægen. Kan ikke huske hvorfor, kan bare huske min læge var meget opmærksom på min kløe.

Har snakket med ham og han sagde jeg skulle passe på med sæbe, bruge god creme, snakke med JM om vitaminer (der skulle være nogle der er gode mod kløe) og elelrs kunne jeg tage en antihistamin..

Anmeld

24. januar 2012

Masig

norenberg skriver:

Det havde jeg heller ikke men de kaldte det det pga det var noget med hormonerne at gøre

Hmm. kan da være jeg lige skal google det så...

Anmeld

25. januar 2012

Chevro

Altså mit har også været der længe, og jeg er også kun i uge 21 - så tror ikke det er noget du skal bekymre dig om - mit er begyndt at komme og gå som det lyster, så det er ikke længere en konstant kløe.
Men jeg går heller ikke og smør mig som jeg gjorde inden jeg blev gravid, og spiser også mange vitaminer. Jern, a-e vitaminer, meget fiskeolie og hvidløg - så det er ihvertfald ikke det jeg mangler

Anmeld

25. januar 2012

Chiip91

Jeg begyndte også og klø rigtig meget i starten af min graviditet, det kløede også før, men da jeg bliv gravid, bliv det værrer :/ Jeg fik knopper, gik til lægen og fik en MASSE piller og creme, men det hjælp ikke, SÅ gik igen til lægen og jeg fik så konstateret fnat :/

Men tror ikke det er det du har

Anmeld

25. januar 2012

Masig

Chevro skriver:

Altså mit har også været der længe, og jeg er også kun i uge 21 - så tror ikke det er noget du skal bekymre dig om - mit er begyndt at komme og gå som det lyster, så det er ikke længere en konstant kløe.
Men jeg går heller ikke og smør mig som jeg gjorde inden jeg blev gravid, og spiser også mange vitaminer. Jern, a-e vitaminer, meget fiskeolie og hvidløg - så det er ihvertfald ikke det jeg mangler

Hmm jeg må nok bare vænne mig til det så.. Jeg burde heller ikke mangle vitaminer... Og nu er jeg begyndt at bruge intim sæbe istedet for alm sæbe, og bruger både olie og fed creme, så jeg håber det kan lindre det lidt...

Anmeld

25. januar 2012

Masig

Chiip91 skriver:

Jeg begyndte også og klø rigtig meget i starten af min graviditet, det kløede også før, men da jeg bliv gravid, bliv det værrer :/ Jeg fik knopper, gik til lægen og fik en MASSE piller og creme, men det hjælp ikke, SÅ gik igen til lægen og jeg fik så konstateret fnat :/

Men tror ikke det er det du har

Puha nej det håber jeg da ikke jeg har... jeg ahr altid haft problemer med kløe på mine ben men aldrig på arme og ryg så meget som nu... Det er godt nok træls...

Anmeld

25. januar 2012

Chiip91

Masig skriver:

Puha nej det håber jeg da ikke jeg har... jeg ahr altid haft problemer med kløe på mine ben men aldrig på arme og ryg så meget som nu... Det er godt nok træls...

Jaaa det er det :/ klør også stadig rigtig meget

Håber da dit går iorden

Anmeld

25. januar 2012

Masig

Chiip91 skriver:

Jaaa det er det :/ klør også stadig rigtig meget

Håber da dit går iorden

ja nu må vi se, bliver det ved med at være helt tosset må jeg jo op til lægen med det og se hvad han kan give..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.