Det klør over det hele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Masig

Nessie skriver:

Jeg ved faktisk ikke om man kan få det så tidligt, men ellers kan det være, at du kan få noget der kan tage det værste kløe.

Hellere kontakte læge og JM en gang for meget end en gang for lidt

Ja jeg tænkte også at det så da i det mindste kunne være lægen kunne give noget der så lindrede det lidt, eller havde nogle gode ideer til cremer eller andre gode råd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Nessie

Masig skriver:

Ja jeg tænkte også at det så da i det mindste kunne være lægen kunne give noget der så lindrede det lidt, eller havde nogle gode ideer til cremer eller andre gode råd...

Jeg fik nogle piller, som dog ikke tog det hele, men som nok tog det værste. Fik dem af JM

Anmeld

24. januar 2012

Masig

Nessie skriver:

Jeg fik nogle piller, som dog ikke tog det hele, men som nok tog det værste. Fik dem af JM

Ok... Nu er der alligevel lidt over to uger til vi skal til JM første gang så er nok lægen jeg skal snakke med... Men skriver lige en mail til ham om han har nogle ideer eller om det skal tjekkes eller hvordan...

Anmeld

24. januar 2012

Nessie

Masig skriver:

Ok... Nu er der alligevel lidt over to uger til vi skal til JM første gang så er nok lægen jeg skal snakke med... Men skriver lige en mail til ham om han har nogle ideer eller om det skal tjekkes eller hvordan...

God idé, så kan han lige vurdere om det er noget der skal kigges på med det samme

Anmeld

24. januar 2012

Masig

Nessie skriver:

God idé, så kan han lige vurdere om det er noget der skal kigges på med det samme

Det er jo lige det.. Det er så smart det der med at kunne skrive mails til ham, så kan han læse det når han har tid fremfor at man skal komme rendende hele tiden...

Anmeld

24. januar 2012

Nessie

Masig skriver:

Det er jo lige det.. Det er så smart det der med at kunne skrive mails til ham, så kan han læse det når han har tid fremfor at man skal komme rendende hele tiden...

Det er ret praktisk at man kan gøre det

Anmeld

24. januar 2012

Masig

Nessie skriver:

Det er ret praktisk at man kan gøre det

Det må man sige.. Nu har jeg skrevet til ham så må vi jo se hvad han siger...

Anmeld

24. januar 2012

Masig

Så fik jeg svar fra lægen og han mente bestemt ikke det var leverbetinget grav.kløe, men at det måske var noget med nogle vitaminer jeg manglede (tager ellers gravitamin, hvor der gerne skulle være det hele i), men det skulle jeg spørge JM om.. Så mente han at en antihistamin kunne lindre lidt, men ellers var det en næsten uløseligt problem sagde han... Øv altså, bliver da tosset af at rende rundt med den kløe hele tiden..

Nårh jo så skrev han også at jeg skulle holde igen med sæbe, så vil prøve med intimsæbe og se om det kan gøre en forskel måske... Der er jo ikke alle mulige ting og sager i...

Anmeld

24. januar 2012

norenberg

Jeg har haft hormon knopper som har kløet som en gal i alle 3 graviditeter

Anmeld

24. januar 2012

Masig

norenberg skriver:

Jeg har haft hormon knopper som har kløet som en gal i alle 3 graviditeter

Hmm jeg har ikke nogen decideret knopper.. Det er bare huden der klør...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.