Det klør over det hele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.060 visninger
33 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Masig

Jeg er nu 11+5 og f**k det klør bare helt sindssygt over det hele. Værst på armene og ryggen, og værst om aftenen/natten, men også i løbet af dagen kan jeg sidde og kradse løs på armene og ryggen.. Det klør også på resten af kroppen men ikke så slemt som på armene og ryggen....

Andre der har oplevet at det hele begynder at klø helt vildt efter man blev gravid?

Bruger mavecreme på arme, ryg og ben også, men synes overhovedet ikke det hjælper med den ekstra fugtighed... Er simpelthen ved at blive skør af det... Andre ideer til hvad jeg kan gøre ved det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Chevro

Jeg klør også meget :-) Mest på ryg, arme, hænder og skinnebenene! Åååhh - men der er ikke noget at gøre ved det - udover at smøre det med en ordentlig creme, gerne fed. Men det er ikke sikkert det hjælper

Anmeld

24. januar 2012

rsmor

Hej,

Nu er du ikke så langt henne, så ved ikke om man skal tænke på leverbetinget graviditets kløe, du kan evt. google det. 

Så ville jeg tage et smut forbi lægen...

Anmeld

24. januar 2012

Masig

Chevro skriver:

Jeg klør også meget :-) Mest på ryg, arme, hænder og skinnebenene! Åååhh - men der er ikke noget at gøre ved det - udover at smøre det med en ordentlig creme, gerne fed. Men det er ikke sikkert det hjælper

Jeg har altid haft mange problemer med kløe på mine skinneben så det tager jeg ikke så tungt, men det på armene og ryggen er helt sindssygt... Jeg har prøvet med den fede creme men synes ikke det hjælper, men det tager måske tid..?!

Anmeld

24. januar 2012

Masig

rsmor skriver:

Hej,

Nu er du ikke så langt henne, så ved ikke om man skal tænke på leverbetinget graviditets kløe, du kan evt. google det. 

Så ville jeg tage et smut forbi lægen...

Hej

Har overvejet det og har også googlet det, men forstod at det først kom senere i graviditeten.. Så derfor har jeg ikke tænkt så meget over det, men synes godt nok kløen er blevet helt ekstrem efterhånden, så kan da godt være jeg lige skulle spørge lægen om det er noget der skal tjekkes....

Anmeld

24. januar 2012

Nessie

Jeg ville også lige smutte en tur til lægen.

Jeg havde også voldsom kløe, dog ikke så tidligt i graviditeten, og jeg skulle lige tjekkes for, om det var leverbetinget kløe, men det var det heldig vis ikke

Anmeld

24. januar 2012

rsmor

Masig skriver:

Hej

Har overvejet det og har også googlet det, men forstod at det først kom senere i graviditeten.. Så derfor har jeg ikke tænkt så meget over det, men synes godt nok kløen er blevet helt ekstrem efterhånden, så kan da godt være jeg lige skulle spørge lægen om det er noget der skal tjekkes....

Hellere være på den sikre side...

Anmeld

24. januar 2012

Masig

rsmor skriver:

Hellere være på den sikre side...

Ja det har du da helt ret i... Min læge synes måske nok bare jeg er ldit for pylret.. Har lige haft fat i ham pga smerter i maven... Men det må han altså bare leve med...

Anmeld

24. januar 2012

Masig

Nessie skriver:

Jeg ville også lige smutte en tur til lægen.

Jeg havde også voldsom kløe, dog ikke så tidligt i graviditeten, og jeg skulle lige tjekkes for, om det var leverbetinget kløe, men det var det heldig vis ikke

Ja hellere en gang for meget end en gang for lidt... men kan man overhovedet have det så tidligt?

Anmeld

24. januar 2012

Nessie

Masig skriver:

Ja hellere en gang for meget end en gang for lidt... men kan man overhovedet have det så tidligt?

Jeg ved faktisk ikke om man kan få det så tidligt, men ellers kan det være, at du kan få noget der kan tage det værste kløe.

Hellere kontakte læge og JM en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.