Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Flowers skriver: Jo jo da også en god en af slagsen har jeg hørt, men den koster 600kr, og det er lii penge jeg ikke har
Jo jo da også en god en af slagsen har jeg hørt, men den koster 600kr, og det er lii penge jeg ikke har
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flowers skriver: ... at høre om graviditeter der er lykkes, efter man har set hjerteblink i uge 7+... Har selv set hjerteblink, men hører altid om dem, der også har, men som kommer til nf og fosteret er dødt alligevel :-S
... at høre om graviditeter der er lykkes, efter man har set hjerteblink i uge 7+... Har selv set hjerteblink, men hører altid om dem, der også har, men som kommer til nf og fosteret er dødt alligevel :-S
jeg havde også en masse bekymringer om der overhovedet var noget derinde & om der var liv et babyen - jeg så min baby 10+ og så hjerte blink + han sparkede. & alligevel turede jeg ikke helt tro på det før jeg så ham 12+ & han er der skam stadigvæk idag, er 30+3 idag så din lille bebs skal nok blive derinde
Jeg så hjerteblink da jeg var 6+0 og Penny er i dag 3 mdr.
Darling<3 skriver: Men hvad ville det ikke koste dig at tage helt herover??Ved min lillebror giver 390 kr fra Randers til København
Men hvad ville det ikke koste dig at tage helt herover??Ved min lillebror giver 390 kr fra Randers til København
Ja know ville tage bilen derover, og enten besøge venner på vejen eller få en eller anden form for tur ud af det, men der bliver heller ikke nogen tur, ved manden taler mig fra det hvis han hører det, 2 uger til NF
Vi så hjerteblink tidligt og jeg har indtil videre overstået en meget vellykket nf og md scanning
Er idag 20+6 og han sparker gevaldigt derinde..
Flowers skriver: Åh det lyder bare dejligt Og ja tror på at tiden til MD er lang man vil bare gerne se bebs igen
Åh det lyder bare dejligt Og ja tror på at tiden til MD er lang man vil bare gerne se bebs igen
ChristineMarie skriver: Kønsskanning *
Kønsskanning *
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128