Har lige brug for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Darling<3

Flowers skriver:

Jo jo da også en god en af slagsen har jeg hørt, men den koster 600kr, og det er lii penge jeg ikke har

Men hvad ville det ikke koste dig at tage helt herover??

Ved min lillebror giver 390 kr fra Randers til København

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

wmillapigenw

Flowers skriver:

... at høre om graviditeter der er lykkes, efter man har set hjerteblink i uge 7+... Har selv set hjerteblink, men hører altid om dem, der også har, men som kommer til nf og fosteret er dødt alligevel :-S

jeg havde også en masse bekymringer om der overhovedet var noget derinde & om der var liv et babyen - jeg så min baby  10+ og så hjerte blink + han sparkede. & alligevel turede jeg ikke helt tro på det før jeg så ham 12+   & han er der skam stadigvæk idag, er 30+3 idag så din lille bebs skal nok blive derinde

Anmeld

24. januar 2012

MomInTheMaking

Flowers skriver:

... at høre om graviditeter der er lykkes, efter man har set hjerteblink i uge 7+... Har selv set hjerteblink, men hører altid om dem, der også har, men som kommer til nf og fosteret er dødt alligevel :-S

Jeg så hjerteblink da jeg var 6+0 og Penny er i dag 3 mdr.

Anmeld

24. januar 2012

Flowers

Darling<3 skriver:

Men hvad ville det ikke koste dig at tage helt herover??

Ved min lillebror giver 390 kr fra Randers til København

Ja know ville tage bilen derover, og enten besøge venner på vejen eller få en eller anden form for tur ud af det, men der bliver heller ikke nogen tur, ved manden taler mig fra det hvis han hører det, 2 uger til NF

Anmeld

24. januar 2012

pemiro

Flowers skriver:

Vi så hjerteblink tidligt og jeg har indtil videre overstået en meget vellykket nf og md scanning

Er idag 20+6 og han sparker gevaldigt derinde.. 

Anmeld

24. januar 2012

l.kjoeller

Flowers skriver:

Åh det lyder bare dejligt  Og ja tror på at tiden til MD er lang  man vil bare gerne se bebs igen

Er endnu længere fra md til fødsel syns jeg

Anmeld

24. januar 2012

An&Jo

Flowers skriver:

Jo jo da også en god en af slagsen har jeg hørt, men den koster 600kr, og det er lii penge jeg ikke har

men det vil jo blive dyrere at køre til hvidovre..

Men jo hvis du vælger dem inde på sygehuset får du en skanningslæge med god erfaring..

Anmeld

24. januar 2012

babymus77

ChristineMarie skriver:

Kønsskanning *

Det sted jeg har bestilt koster 450kr... De scanner kun efter køn, og så et par billeder med;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.