Har lige brug for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Flowers

... at høre om graviditeter der er lykkes, efter man har set hjerteblink i uge 7+... Har selv set hjerteblink, men hører altid om dem, der også har, men som kommer til nf og fosteret er dødt alligevel :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Jonatansmor

Flowers skriver:

... at høre om graviditeter der er lykkes, efter man har set hjerteblink i uge 7+... Har selv set hjerteblink, men hører altid om dem, der også har, men som kommer til nf og fosteret er dødt alligevel :-S

Har du en grund til at bekymre dig?

Fået en advarsel fra lægen, eller?

Anmeld

24. januar 2012

babymus77

Jeg så hjerteblink i 6+0 og bebs er der stadig;-)) er 14+0 i dag... Så din bebs ska nok blive der;-) Kender godt til de bekymringer der, har dem selv!! Dog ikke så slemt mere efter NF;-)) Tiden fra NF til MD er laaaang Så jeg har købt en kønsscanning på fredag;-))

Anmeld

24. januar 2012

Flowers

babymus77 skriver:

Jeg så hjerteblink i 6+0 og bebs er der stadig;-)) er 14+0 i dag... Så din bebs ska nok blive der;-) Kender godt til de bekymringer der, har dem selv!! Dog ikke så slemt mere efter NF;-)) Tiden fra NF til MD er laaaang Så jeg har købt en kønsscanning på fredag;-))

Åh det lyder bare dejligt  Og ja tror på at tiden til MD er lang  man vil bare gerne se bebs igen

Anmeld

24. januar 2012

Chr-Hei

Flowers skriver:

Jeg var til en tidlig scanning i uge 7 for at få fastsat termin hvor jeg så hjerteblink.. jeg har idag en sund og rask dreng på snart 8 mdr

Anmeld

24. januar 2012

Darling<3

Jeg så hjerte blink i 6+0 og er nu i uge 17
Hvis du bor i nærheden af skanningsklinikken, så tag forbi det koster 200, tager 5-10 minutter og mener ikke at man skal bestille tid

Anmeld

24. januar 2012

Flowers

Darling<3 skriver:

Hvis du bor i nærheden af skanningsklinikken, så tag forbi det koster 200, tager 5-10 minutter og mener ikke at man skal bestille tid

200??? Hvor bor du henne? Jeg bor i Aalborg, og det billigste jeg har fundet er 600

Anmeld

24. januar 2012

Flowers

Darling<3 skriver:

Ah tror jeg fandt hjemmesiden... hvidovre, det værste er, at jeg kunne finde på at tage turen

Anmeld

24. januar 2012

MissTas

Flowers skriver:

jeg så hjerteblink i 5+4 og jeg har en sund og rask meget livlig pige i maven nu, som gerne skulle komme til verden indenfor de næste 3 uger

men kender godt dine uroligheder.. når man så gerne vil det, så bliver man også endnu mere bekymret.. de to ting hænger desværre sammen, men prøv for din egen skyld at slappe af skulle det gå galt, er der intet at gøre alligevel.. så man kan kun håbe på det bedste og hvorfor skulle det ikke også gå.. er jeg sikker på det gør..

Anmeld

24. januar 2012

l.kjoeller

Flowers skriver:

hhahan... at høre om graviditeter der er lykkes, efter man har set hjerteblink i uge 7+... Har selv set hjerteblink, men hører altid om dem, der også har, men som kommer til nf og fosteret er dødt alligevel :-S

Lykkes ganske fint for mig. Nu er den vigtigste betingelse opfyldt for at fosteret overlever og abort chancen er mindsket for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.