Har lige brug for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

projekt-ønskebarn

Jeg fik at vide af min gynækolog at hvis man har set hjerteblink i 8. uge, så var chancerne for abort = med 5 %, det har været en god rettesnor for mig, jeg har nemlig også været meget nervøs de første 12 uger, og er det faktisk til dels stadig - det fortsætter nok og er meget naturligt

Jeg tror bebs bliver der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Flowers

Tak for jeres svar allesammen  Er altid rart også at høre de gode historier ^^

Anmeld

24. januar 2012

morethanperfect

Flowers skriver:

... at høre om graviditeter der er lykkes, efter man har set hjerteblink i uge 7+... Har selv set hjerteblink, men hører altid om dem, der også har, men som kommer til nf og fosteret er dødt alligevel :-S

Jeg så hjerteblink 6+4 og jeg har en stog glad dreng i dag

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

Flowers skriver:

... at høre om graviditeter der er lykkes, efter man har set hjerteblink i uge 7+... Har selv set hjerteblink, men hører altid om dem, der også har, men som kommer til nf og fosteret er dødt alligevel :-S

jeps så 2 hjerteblink og hørte dem i uge 7 og de ligger fint i mors mave stadigvæk og vokser sig store

Anmeld

24. januar 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
babymus77 skriver:

Jeg så hjerteblink i 6+0 og bebs er der stadig;-)) er 14+0 i dag... Så din bebs ska nok blive der;-) Kender godt til de bekymringer der, har dem selv!! Dog ikke så slemt mere efter NF;-)) Tiden fra NF til MD er laaaang Så jeg har købt en kønsscanning på fredag;-))

Hvor meget koster det, når du bestiller en købsskanning :-)?

Anmeld

24. januar 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
babymus77 skriver:

Jeg så hjerteblink i 6+0 og bebs er der stadig;-)) er 14+0 i dag... Så din bebs ska nok blive der;-) Kender godt til de bekymringer der, har dem selv!! Dog ikke så slemt mere efter NF;-)) Tiden fra NF til MD er laaaang Så jeg har købt en kønsscanning på fredag;-))

Kønsskanning *

Anmeld

24. januar 2012

Darling<3

Flowers skriver:

Ah tror jeg fandt hjemmesiden... hvidovre, det værste er, at jeg kunne finde på at tage turen

Det var da en virkelig lang tur

Er der ikke sådan noget i Aalborg??

Anmeld

24. januar 2012

Flowers

Darling<3 skriver:

Det var da en virkelig lang tur

Er der ikke sådan noget i Aalborg??

Jo jo da også en god en af slagsen har jeg hørt, men den koster 600kr, og det er lii penge jeg ikke har

Anmeld

24. januar 2012

Polarpigen

Ej - at du har set hjerteblink allerede er jo netop med til at risikoen for at der er noget galt med baby til NF bliver meget lavere!! 

Jeg så hjerteblink omkring uge 7 mener jeg, og han har altså vokset sig stor og stærk! Er i 31 uge nu, og har en sund og rask dreng i maven. 

Anmeld

24. januar 2012

Moms

Flowers skriver:

200??? Hvor bor du henne? Jeg bor i Aalborg, og det billigste jeg har fundet er 600

http://www.ultralyd.dk/priser/ det koster 500, privat, men på sygehuset. Jeg blev scannet her. Kan anbefales.

Sandsynligheden for overlevelse er større når der er set hjerteblink, men det er ingen garanti. Du kan stadig miste.

Du må tro på det og går det galt, så er det jo fordi, der er noget galt med fosteret, og så er det "bare" at prøve igen.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.