P-pillerne er smidt og kroppen går amok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

christina92

Anonym skriver:

Hej

Ja så er p-pillerne smidt Det er en fantastik følelse, men nøj hvor kan min krop ikke finde ud af det.
Jeg er oppustet, har kvalme og mine bryster gør naaas!

Er lidt nysgerrig på om jeres kroppe også var "forvirrede" efter p-pille stop og hvilke symptomer i fik

for alle jer andre som også har smidt pillerne  

Min krop gik også HELT amok!! Fuldstændig! Mange af de samme ting som du selv nævner. og der gik altså et par måneder før den var ved at fungere normalt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Min krop gik også HELT amok!! Fuldstændig! Mange af de samme ting som du selv nævner. og der gik altså et par måneder før den var ved at fungere normalt igen

Det er dejligt at vide, at man ikke er den eneste Håber at i snart har gevinst  

Anmeld

24. januar 2012

christina92

Anonym skriver:

Det er dejligt at vide, at man ikke er den eneste Håber at i snart har gevinst  

Du er bestemt ikke den eneste

Og mange tak, vi håber også snart der kommer en spire i mavsen

Og Held og lykke med jeres PB, forbered dig på at kroppen vil blive ved med at være mystisk et par måneder og at der godt kan gå længe inden din cyklus er hel normal og hver derfor tålmodig! Jeg blev selv hel vanvittig fordi det ikke lykkedes med det samme, men det var ganske logisk da min cyklus var 14 dage længere end jeg troede Så tag den med ro, og husk hvor skønt og sjovt det er at lave baby!!

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Du er bestemt ikke den eneste

Og mange tak, vi håber også snart der kommer en spire i mavsen

Og Held og lykke med jeres PB, forbered dig på at kroppen vil blive ved med at være mystisk et par måneder og at der godt kan gå længe inden din cyklus er hel normal og hver derfor tålmodig! Jeg blev selv hel vanvittig fordi det ikke lykkedes med det samme, men det var ganske logisk da min cyklus var 14 dage længere end jeg troede Så tag den med ro, og husk hvor skønt og sjovt det er at lave baby!!

Mange tak Ja det er jeg nemlig klar over, derfor er jeg også stoppet lidt før end jeg ellers ville ha' gjort. 

Men tusind tak fordi du ville dele dine erfaringer med mig 

Anmeld

24. januar 2012

christina92

Anonym skriver:

Mange tak Ja det er jeg nemlig klar over, derfor er jeg også stoppet lidt før end jeg ellers ville ha' gjort. 

Men tusind tak fordi du ville dele dine erfaringer med mig 

Det var klogt gjort! Ville jeg ønske jeg havde gjort. det ville have sparret mig for en del frustrationer.

Jeg vil gerne dele når bare det hjælper  Det jo det Baby.dk er til for

Anmeld

24. januar 2012

ano14316

StineW79 skriver:

Hvor længe siden er det du smed pillerne? Vh stine

hehe.. det tænker jeg også.. lyder måske mere som hurtigt gravid, end som reaktion på p-pille stop

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

hehe.. det tænker jeg også.. lyder måske mere som hurtigt gravid, end som reaktion på p-pille stop

Hehe ja det gør det, men er ikke gravid Så er der da hvert fald et eller andet, der er gået helt galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.