P-pillerne er smidt og kroppen går amok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.944 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej

Ja så er p-pillerne smidt Det er en fantastik følelse, men nøj hvor kan min krop ikke finde ud af det.
Jeg er oppustet, har kvalme og mine bryster gør naaas!

Er lidt nysgerrig på om jeres kroppe også var "forvirrede" efter p-pille stop og hvilke symptomer i fik

for alle jer andre som også har smidt pillerne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor længe siden er det du smed pillerne? Vh stine

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Hvor længe siden er det du smed pillerne? Vh stine

Det er et par uger siden, men er ikke gravid, hvis det er det du tænker på? Vi sex'er med kondom indtil timingen er perfekt Skal bare lige have hormonerne ud af kroppen. 

Anmeld

23. januar 2012

Timse

Det lyder præcis som det jeg oplevede da jeg stoppede, men det var heldigvis kun den 1. måned

Anmeld

23. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Det er et par uger siden, men er ikke gravid, hvis det er det du tænker på? Vi sex'er med kondom indtil timingen er perfekt Skal bare lige have hormonerne ud af kroppen. 

He Hé ja det var lige præsis det jeg tænkte! Vh stine

Anmeld

24. januar 2012

Mini-s

Min krop opførte sig ret anderledes lige efter p-pillestop og gør det stadig..

Jeg fik virkelig meget kvalme.. og så begyndte jeg at svede mere end jeg havde gjort før og jeg syntes det lugtede anderledes! Og så fik jeg også mælk i brysterne, selvom jeg ikke var gravid og aldrig har været det! Jeg rundede lige lægen, men fejlede ingenting...
De ting er heldigvis overstået nu...

Nu er det eneste jeg døjer med utroligt uren hud i ansigtet og på brystet.. Det er virkelig som at være i puberteten igen! Og nu har det varet i 4 måneder! Æv æv æv!!!

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Timse skriver:

Det lyder præcis som det jeg oplevede da jeg stoppede, men det var heldigvis kun den 1. måned

Dejligt Håber også at det snart går over igen her.

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Mini-s skriver:

Min krop opførte sig ret anderledes lige efter p-pillestop og gør det stadig..

Jeg fik virkelig meget kvalme.. og så begyndte jeg at svede mere end jeg havde gjort før og jeg syntes det lugtede anderledes! Og så fik jeg også mælk i brysterne, selvom jeg ikke var gravid og aldrig har været det! Jeg rundede lige lægen, men fejlede ingenting...
De ting er heldigvis overstået nu...

Nu er det eneste jeg døjer med utroligt uren hud i ansigtet og på brystet.. Det er virkelig som at være i puberteten igen! Og nu har det varet i 4 måneder! Æv æv æv!!!

Nej hvor underligt  Det var da godt nok helt vildt. Og så længe også. Det er utroligt som kroppen reagere på mærkelige ting. Jeg har faktisk også fået uren hud efter stoppet. Håber snart det går over. Og  for at det snart går over hos dig. 

Anmeld

24. januar 2012

Lenaogkasper

Da jeg stoppede med mine p-piller havde jeg alle former for graviditetssymp. (ondt i brysterne, kvalme, træt, humørsvingninger, bumser osv) så troede jeg var gravid, men nej.

Dette var sådan i mine 3 cyklusser og 4 cyklys blev jeg gravid.

så ved ikke hvor længe det ville have fortsat.

der er mange som faktisk bruger et helt år for at få p-pillerne til at rase ud af kroppen.

Held og lykke til jer.

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Septemberbaby2012 skriver:

Da jeg stoppede med mine p-piller havde jeg alle former for graviditetssymp. (ondt i brysterne, kvalme, træt, humørsvingninger, bumser osv) så troede jeg var gravid, men nej.

Dette var sådan i mine 3 cyklusser og 4 cyklys blev jeg gravid.

så ved ikke hvor længe det ville have fortsat.

der er mange som faktisk bruger et helt år for at få p-pillerne til at rase ud af kroppen.

Held og lykke til jer.

Tillykke med maven så  

Ja det er jo nemlig lige det. Er spændt på hvornår der er gevinst  
Mange tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.