Hvor mange herinde på baby.dk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

miabella

Jeg havde et BMI på 29, og det tog kun 3 mdr. for mig at blive gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

maria1988

Anonym skriver:

Som vejer over 70 kg, som er blevet gravid hurtigt ? 

Har du evt. haft komplikationer osv. ? Som har en BMI over 25---

øh jeg vejet 54kg. da jeg blev garvid og jeg kom til at veje 62kg og da jeg fødte den 4/1-12 og nu vejer jeg 57kg.

men jeg har også vejet 82kg en gang og der kunne jeg godt blive gravid men ville ikke have det den gang

Anmeld

24. januar 2012

AdamsMor

Jeg er 1,76 høj og vejede omkring 120, da vi prøvede at blive gravide første gang og vi prøvede i et år uden held.

Så fik jeg at vide at jeg havde PCO og begyndte at spise meget fiberrigt og uden sukker og så gik der 2 uger og 2 kg - så var den der

Så jeg tror ikke vægten er mest afgørende - mere om man spiser sundt og motionerer.

Nu er jeg gravid for anden gang. Vejer 105 og blev gravid efter ca. 6 mdr, men vi prøvede ikke så intensivt, som første gang.

Held og lykke til jer!

Anmeld

24. januar 2012

Ansemusen

Jeg havde et BMI på ca. 33. Blev gravid efter 3-4 cyklusser, havde dog mens ca. hver anden måned!

Anmeld

24. januar 2012

havana

70 kg kan man jo ikke rigtigt regne med, jeg er 185 høj, og ret slank, hvis jeg vejer 70 kg..

Anmeld

24. januar 2012

Silas&Mille

Jeg er kraftigt overvægtig.

Med Silas tog det os 2 år og 3 måneder inden vi havde en positiv test.

Med lillesøster tog det... tja... ingen tid vil jeg nok sige, for vi var slet ikke igang med projekt baby 

Silas blev 1 år den 6. januar og jeg har termin med lillesøster om 11 dage   

Meningen var at vi ville starte projekt baby 2, når Silas var omkring 1½ år gammel og så skulle jeg gerne have haft tabt mig en del inden da, men sådan gik det ikke 
Set fra den lyse side, så skal jeg kun kæmpe med graviditetsvægten en gang 

Glemte lige: ingen komplikationer ved nogen af graviditeterne. Altså udover en forbandet halsbrand og bækkenløsning her i anden graviditet, men tror mest på det er kommet fordi min krop ikke har nået at komme sig inden jeg blev gravid igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.