Hvor mange herinde på baby.dk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er 1.68 høj og vejer noget mere end "sølle" 70 kg. Har vejet over 80 kg både første gang og nu anden gang. Er ik sådan rigtig fed, har bare lidt extra fordelt over det hele.

Er begge gang blevet gravid i første hug. Vh Stine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

DK

Altså jeg vejede 69,5 kg. og blev gravid ved 3 måned/forsøg. Men jeg er også 178 cm. høj og derfor helt normal vægtig. Det skal du måske lige have med i dit spørgeskema, hvis det altså er fordi at du vil vide om man kan blive gravid pga. overvægt

Pøj pøj

Anmeld

23. januar 2012

AnneBJ

Mit bmi var omkring 28, og vi brugte 3 mdr.

Anmeld

23. januar 2012

DK

DK skriver:

Altså jeg vejede 69,5 kg. og blev gravid ved 3 måned/forsøg. Men jeg er også 178 cm. høj og derfor helt normal vægtig. Det skal du måske lige have med i dit spørgeskema, hvis det altså er fordi at du vil vide om man kan blive gravid pga. overvægt

Pøj pøj

Hov, ser lige at du har fået det rettet til BMI istedet for

Hvis du er bange for at det bliver svært at blive gravid så ved jeg at mange har haft stor succes med bogen "spis dig gravid".

Anmeld

23. januar 2012

Kofoed.

Gravid flere gange med bmi på minimum 27, gennemførte graviditet med start bmi på 32.

Anmeld

23. januar 2012

M.O.A.R.

Jeg er overvægtig, og der gik 8 mdr, men da prøvede vi ikke at få barn.. havde så SA, men blev gravid igen 2 mdr efter.

Anmeld

23. januar 2012

B&J

jeg vejede 149kg og er 159 høj og ja havde en bmi på over 50 og blev gravid efter 3mdr

Anmeld

23. januar 2012

MaleneJensen

Hej

Jeg fik afvide af en læge da min kæreste og jeg havde prøvet lidt tid af jeg skulle tabe mig for af blive gravid, Men inden jeg nåede af komme ordentligt i gang med det projekt var jeg blevet gravid og jeg vejer lidt over de 70kg.

Jeg fik så afvide senere af jeg ville have svært ved af blive gravid så af jeg også blev det så hurtig er jeg jo bare glad for, så håber også det kommer til af gå lige så godt når nr 2 engang skal komme

Så jeg tror ikke vægten har det store af sige om man bliver hurtig gravid eller ikke, selvfølgelig har det også noget af sige men det der jo tæller er im underlivet vil samarbejde

Anmeld

23. januar 2012

Clisolka

Jeg smed p-pillerne i marts 09 og stod med de 2 streger 2 mrd. efter. Jeg mistede ved en MA - og 6 mrd. efter lå Isabella og sprællede fint til NF-scanningen. 

Da jeg blev gravid med Isabella havde jeg en BMI på 30. Jeg havde kun komplikation i graviditeten i form af graviditetssukkersyge 

Anmeld

23. januar 2012

Gaia

Jeg vejeded med den første 62,5 kg og er 161 cm høj. Blev gravid i anden cyklus. Tog 25 kg i graviditeten. I denne vejede jeg 72,2 blev gravid i 4 cyklus. Bmi på 26 et eller andet. Tabte 2,5 kg og har indtil videre taget 6 kg på fra startvægten. Er lidt øv over at have taget 6 kg på, men er trods alt i uge 28 så jo egentlig meget pænt, at jeg ik har taget mere på. Håber dog at komme ned i 60'erne igen efter graviditeten. Og satser på max 12 kg i denne graviditet. Jeg har ikke haft flere komplikationer eller gener end i den første graviditet.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.