Hvor mange herinde på baby.dk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange er blevet gravide selvom de vejede omkring de 70 kg ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.739 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Anonym trådstarter

Som vejer over 70 kg, som er blevet gravid hurtigt ? 

Har du evt. haft komplikationer osv. ? Som har en BMI over 25---

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Kay

det kommer ikke an på killo men bmi hvis jeg vejede 70 kg. ville jeg være meget tynd... jeg skal helst veje 80 kg. så det er et lidt svært spørgsmål at svare på...

Anmeld

23. januar 2012

kirsti

Jeg vejede 78 og er 172 høj og det tog 2mdr at blive gravid

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det kommer ikke an på killo men bmi hvis jeg vejede 70 kg. ville jeg være meget tynd... jeg skal helst veje 80 kg. så det er et lidt svært spørgsmål at svare på...

Hov... Sorry..

jeg mener - dem som er overvægtige som har en BMi som stiger over 25

Anmeld

23. januar 2012

Kay

Anonym skriver:

Hov... Sorry..

jeg mener - dem som er overvægtige som har en BMi som stiger over 25

oki jamen jeg er næste 180 høj... og vejede 105 da vi startede projekt baby... jeg har pco... så vi viste det ville tage sin tid... da jeg blev gravid vejede jeg 85 kg. det vil sige 5 kg. for meget...

Anmeld

23. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg er blevet gravid med begge mine børn (og et par SA'er) uden overhovedet at prøve men med en BMI på mellem 29 og 35.

Anmeld

23. januar 2012

Valle81

Hey,

Ved min datter kan jeg ikke huke hvad jeg vejede osv,en bv osv gravid ved et one Night stand så dn tæller vist ikke:0)

Ved Anton hvide jeg BMIpå lidt over 35. Vi havde ikke dyrket beskyttet sex i 6 mdr og da vi aktivt gik i gang to det to mdr. Mistede dog i uge 8-9 stykker. Nåede dog ikke at få min mens igen og Anton kom til verdenen:0)

3 mdr efter Anton vr født fandt vi ud af at jeg endnu engang var gravid og Arthur kom tilverenen:0) her også med BMI på ca 35:0)

Chrisitna

Anmeld

23. januar 2012

JH12

Kort fortalt om min "historie".. min vægt fra 2010 - til graviditet i August 1011

Jeg har altid vejet omkring  60-62 kg. og er 164 cm.

Men jeg stoppede med at ryge 10. oktober 2010 og begyndte herefter at træne 4-5 gange om ugen (i Butterfly Women) da vejet jeg 60 kg... Jeg spiste ikke mere og fokuseret meget på ikke at tage på selvom jeg var midt i et rygestop.

Omkring April 2011 måtte jeg erkende at jeg var kommet ned i et stort sort hul - jeg gik virkelig ned med en depression - Hvor jeg blev sygmeldt fra studie til og med August.. og det ente med jeg meldte helt ud af skolen.. og jeg blev stadigvæk ved at med træne konstant...

4. Juli 2011, skulle jeg igennem en dobbelt kæbeoperation, hvor træningen blev indstillet.. Jeg blev vejet pga. narkose, og da vejet jeg 65 kg. (5 kg. jeg havde taget på i muskler.)

31. August 2011, testet vi positiv (3+6) - og i uge 9 da vandre journal skulle laves vejet jeg 67 kg. Så min BMI var over det, det måtte. men fik ikke nogen tiltaler på dette..

Siden læge besøget i uge 9, har jeg taget 9-10 kg på, og er idag i uge 24+6..

Men vi blev gravide i første omgang.. men bare lige en fortælle om hvor meget jeg tog på, i månederne op til vores graviditet, og hvor meget jeg var igennem, og det lykkes alligvel..

Anmeld

23. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Som vejer over 70 kg, som er blevet gravid hurtigt ? 

Har du evt. haft komplikationer osv. ? Som har en BMI over 25---

Mit BMI var på 25,2, da jeg blev gravid og Laura var en Kinderüberraschung produceret på P-piller

Anmeld

23. januar 2012

Muhmi

Der gik 1½ år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.