Kort fortalt om min "historie".. min vægt fra 2010 - til graviditet i August 1011
Jeg har altid vejet omkring 60-62 kg. og er 164 cm.
Men jeg stoppede med at ryge 10. oktober 2010 og begyndte herefter at træne 4-5 gange om ugen (i Butterfly Women) da vejet jeg 60 kg... Jeg spiste ikke mere og fokuseret meget på ikke at tage på selvom jeg var midt i et rygestop.
Omkring April 2011 måtte jeg erkende at jeg var kommet ned i et stort sort hul - jeg gik virkelig ned med en depression - Hvor jeg blev sygmeldt fra studie til og med August.. og det ente med jeg meldte helt ud af skolen.. og jeg blev stadigvæk ved at med træne konstant...
4. Juli 2011, skulle jeg igennem en dobbelt kæbeoperation, hvor træningen blev indstillet.. Jeg blev vejet pga. narkose, og da vejet jeg 65 kg. (5 kg. jeg havde taget på i muskler.)
31. August 2011, testet vi positiv (3+6) - og i uge 9 da vandre journal skulle laves vejet jeg 67 kg. Så min BMI var over det, det måtte. men fik ikke nogen tiltaler på dette..
Siden læge besøget i uge 9, har jeg taget 9-10 kg på, og er idag i uge 24+6..
Men vi blev gravide i første omgang.. men bare lige en fortælle om hvor meget jeg tog på, i månederne op til vores graviditet, og hvor meget jeg var igennem, og det lykkes alligvel..
Anmeld