Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ann87 skriver: Eej det lyder som en fantastisk fødsel! Og skønt de kun havde jer at tage sig af! Kæmpe kæmpe stort tillykke med lillepigen!
Eej det lyder som en fantastisk fødsel! Og skønt de kun havde jer at tage sig af! Kæmpe kæmpe stort tillykke med lillepigen!
det var det også, skreg igennem det meste (eller fra kl 2-4.30), men det gik jo også fa'ens hurtigt
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
igen KÆMPE tillykke søde... hun er bare en lækker lille pige og hvor er det bare et flot navn i har valgt
Tillykke! Glæder mig til at se billeder af hende
AnnaKJ skriver: Stort tillykke med hende Og hvor jeg bare elsker det navn - men det ved du jo
Stort tillykke med hende Og hvor jeg bare elsker det navn - men det ved du jo
Ja, det er skønt
AalborgPigen skriver: Tillykke .. Endelig hva ??
Tillykke .. Endelig hva ??
Ja, 40+4, jeg syntes jeg gik langt over, men det gjorde jeg jo ikke
Babymor2010 skriver: Kæmpe stort tillykke med prinsessen, så kom hun endelig
Kæmpe stort tillykke med prinsessen, så kom hun endelig
Mange tak, og ja, det er underligt at tænke på at jeg ikke engang skulle være blevet sat igang endnu, selvom jeg syntes jeg var sååå langt henne
isabellamor skriver: tillykke.. men hold da op sikke et styrtdyk i vægten.. men det kommer hun sikkert hurtigt over igen glæder mig til billeder yaay og sikke et fint navn
tillykke.. men hold da op sikke et styrtdyk i vægten.. men det kommer hun sikkert hurtigt over igen
glæder mig til billeder yaay og sikke et fint navn
Ja, det var ikke rart at få af vide at hun havde tabt sig næsten 10 %
Det kommer, og ja
Janni. skriver: Woow sikke en stor pige, får vi ikke et billede af vidunderet? Tillykke med hende, lyder til at du har haft en skøn fødsel.
Woow sikke en stor pige, får vi ikke et billede af vidunderet?
Tillykke med hende, lyder til at du har haft en skøn fødsel.
Haha ja, hun er bare stor
Og jo det gør I da, men de skal lige ligges over osv først
tillykke
Nitz - <3 David skriver: KÆMPE Tillykke Må indrømme jeg havde det på fornemmelsen.. Det ligner ikke dig at være væk fra baby i 4 dage Og ja.. Jeg har været inde og snuse for at se om der var sket noget hihi'Glæder mig til at se billeder af lille Nethe
KÆMPE Tillykke Må indrømme jeg havde det på fornemmelsen.. Det ligner ikke dig at være væk fra baby i 4 dage Og ja.. Jeg har været inde og snuse for at se om der var sket noget hihi'Glæder mig til at se billeder af lille Nethe
Haha det ved jeg godt, du er ikke den eneste som har bemærket det
Og mange tak, det er det aller bedste nogensinde at ligge med den lille trold på brystet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128