Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Åh de kære appetitspring. Anton er lige midt i et tigerspring. Det er sgu hårdt at have sådan en sugemalle hængende hele tiden.
Åh de kære appetitspring. Anton er lige midt i et tigerspring. Det er sgu hårdt at have sådan en sugemalle hængende hele tiden.
Hehe nemlig, er godt nok glad for jeg har "gode" bryster som ikke revner eller noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Så blev min lille Agnethe født <3 Fødslen varede fra kl 01.30 ca natten til torsdag hvor vandet gik i store mængder, og hun var ude kl 05.16 efter 3 kvarters presseveer Hun var den eneste der blev født den nat, så jeg havde badekar, en jordemoder, en studerende (som tog imod) og en assistent. Hun blev født på land, og jeg nød faktisk presseveerne efter vestormen Min lille Nethe blev født med en kampvægt på 4500 g og 53 cm, men tabte sig så til 4064 g igår. Og idag havde hun taget 88 g på, kun ved mig, min store pige Øhm... Hun skal hedde Agnethe Schack Olldag, men vi kalder hende Nethe, og er begge fuldstændig tossede med hende
Så blev min lille Agnethe født <3
Fødslen varede fra kl 01.30 ca natten til torsdag hvor vandet gik i store mængder, og hun var ude kl 05.16 efter 3 kvarters presseveer
Hun var den eneste der blev født den nat, så jeg havde badekar, en jordemoder, en studerende (som tog imod) og en assistent.
Hun blev født på land, og jeg nød faktisk presseveerne efter vestormen
Min lille Nethe blev født med en kampvægt på 4500 g og 53 cm, men tabte sig så til 4064 g igår. Og idag havde hun taget 88 g på, kun ved mig, min store pige
Øhm... Hun skal hedde Agnethe Schack Olldag, men vi kalder hende Nethe, og er begge fuldstændig tossede med hende
Frøken Førstegangsmor :D skriver: for soren da en hurtig fodsel - tillykke med det! Og fiiiint navn!
for soren da en hurtig fodsel - tillykke med det! Og fiiiint navn!
Tak - og mange tak, det syntes vi jo også
-Sigrid- skriver: Hehe nemlig, er godt nok glad for jeg har "gode" bryster som ikke revner eller noget
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: også jeg. Døjer dog desværre med en strid nedløbsrefleks, men det er alligevel en anden smerte, og lidt mere udholdelig.
også jeg. Døjer dog desværre med en strid nedløbsrefleks, men det er alligevel en anden smerte, og lidt mere udholdelig.
Øv øv Men det er da bedre end ikke at kunne amme selv
-Sigrid- skriver: Øv øv Men det er da bedre end ikke at kunne amme selv
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja bestemt. Det er mest når han øger min mælkeproduktion at jeg virkelig mærker det. Ellers er det mest lidt ubehag. Men ikke noget jeg tænker særlig meget over. Sådan er det jo bare!
Ja bestemt. Det er mest når han øger min mælkeproduktion at jeg virkelig mærker det. Ellers er det mest lidt ubehag. Men ikke noget jeg tænker særlig meget over. Sådan er det jo bare!
Det er da altid noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128