Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæmpe stort tillykke med prinsessen, så kom hun endelig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Höör skriver: Kæmpe stort tillykke søde er lidt i tvivl er hun 19'erne barn??
Kæmpe stort tillykke søde er lidt i tvivl er hun 19'erne barn??
Mange tak - og i lige måde
Ja, jeg fødte lige knap 2 timer før dig Så vi havde nok veer sammen
Stort tillykke med hende :-)
tillykke.. men hold da op sikke et styrtdyk i vægten.. men det kommer hun sikkert hurtigt over igen
glæder mig til billeder yaay og sikke et fint navn
-Sigrid- skriver: Så blev min lille Agnethe født <3 Fødslen varede fra kl 01.30 ca natten til torsdag hvor vandet gik i store mængder, og hun var ude kl 05.16 efter 3 kvarters presseveer Hun var den eneste der blev født den nat, så jeg havde badekar, en jordemoder, en studerende (som tog imod) og en assistent. Hun blev født på land, og jeg nød faktisk presseveerne efter vestormen Min lille Nethe blev født med en kampvægt på 4500 g og 53 cm, men tabte sig så til 4064 g igår. Og idag havde hun taget 88 g på, kun ved mig, min store pige Øhm... Hun skal hedde Agnethe Schack Olldag, men vi kalder hende Nethe, og er begge fuldstændig tossede med hende
Så blev min lille Agnethe født <3
Fødslen varede fra kl 01.30 ca natten til torsdag hvor vandet gik i store mængder, og hun var ude kl 05.16 efter 3 kvarters presseveer
Hun var den eneste der blev født den nat, så jeg havde badekar, en jordemoder, en studerende (som tog imod) og en assistent.
Hun blev født på land, og jeg nød faktisk presseveerne efter vestormen
Min lille Nethe blev født med en kampvægt på 4500 g og 53 cm, men tabte sig så til 4064 g igår. Og idag havde hun taget 88 g på, kun ved mig, min store pige
Øhm... Hun skal hedde Agnethe Schack Olldag, men vi kalder hende Nethe, og er begge fuldstændig tossede med hende
Tillykke med hende
Woow sikke en stor pige, får vi ikke et billede af vidunderet?
Tillykke med hende, lyder til at du har haft en skøn fødsel.
STORT tillykke
Stort tillykke med hende.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128