Min tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Clisolka

Kæmpe stort tillykke med prinsessen, så kom hun endelig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

-Sigrid-

Höör skriver:

Kæmpe stort tillykke søde er lidt i tvivl er hun 19'erne barn??

Mange tak - og i lige måde

Ja, jeg fødte lige knap 2 timer før dig  Så vi havde nok veer sammen

Anmeld

23. januar 2012

LouiseRH

Stort tillykke med hende :-)

Anmeld

23. januar 2012

Isabella_mor

tillykke.. men hold da op sikke et styrtdyk i vægten.. men det kommer hun sikkert hurtigt over igen

glæder mig til billeder yaay og sikke et fint navn  

Anmeld

23. januar 2012

lailamik

-Sigrid- skriver:

Så blev min lille Agnethe født <3

Fødslen varede fra kl 01.30 ca natten til torsdag hvor vandet gik i store mængder, og hun var ude kl 05.16 efter 3 kvarters presseveer 

Hun var den eneste der blev født den nat, så jeg havde badekar, en jordemoder, en studerende (som tog imod) og en assistent. 

Hun blev født på land, og jeg nød faktisk presseveerne efter vestormen 

Min lille Nethe blev født med en kampvægt på 4500 g og 53 cm, men tabte sig så til 4064 g igår. Og idag havde hun taget 88 g på, kun ved mig, min store pige 

Øhm... Hun skal hedde Agnethe Schack Olldag, men vi kalder hende Nethe, og er begge fuldstændig tossede med hende 

Tillykke med hende  

Anmeld

23. januar 2012

Janni.

Woow sikke en stor pige, får vi ikke et billede af vidunderet? 

Tillykke med hende, lyder til at du har haft en skøn fødsel. 

Anmeld

23. januar 2012

Nitz - <3 David

KÆMPE Tillykke
Må indrømme jeg havde det på fornemmelsen.. Det ligner ikke dig at være væk fra baby i 4 dage Og ja.. Jeg har været inde og snuse for at se om der var sket noget hihi'

Glæder mig til at se billeder af lille Nethe

Anmeld

23. januar 2012

Chiip91

STORT tillykke 

Anmeld

23. januar 2012

Laura.

-Sigrid- skriver:

Fødslen varede fra kl 01.30 ca natten til torsdag hvor vandet gik i store mængder, og hun var ude kl 05.16 efter 3 kvarters presseveer 

Hun var den eneste der blev født den nat, så jeg havde badekar, en jordemoder, en studerende (som tog imod) og en assistent. 

Min lille Nethe blev født med en kampvægt på 4500 g og 53 cm, men tabte sig så til 4064 g igår. Og idag havde hun taget 88 g på, kun ved mig, min store pige 

Øhm... Hun skal hedde Agnethe Schack Olldag, men vi kalder hende Nethe, og er begge fuldstændig tossede med hende 

STORT tillykke med hende.

Anmeld

23. januar 2012

bullerbassen

-Sigrid- skriver:

Stort tillykke med hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.