Endnu et teknisk baby.dk spørgsmål herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

lycly

mariamiss6 skriver:

Det er også en funktion jeg til tider ville have haft godt af at bruge......

Altså, at en profils debatindlæg blev delt op i en fuld oversigt over startede tråde, og besvarelser... 

Nogle gange kommer man i tanke om en tråd, og kan måske ikke huske hvad tråden hed, men godt hvad trådstarter hed... Og hos nogle mennesker er der viiiiirkelig mange besvarelser at kigge igennem, når man ikke har dem opdelt i besvarelser og trådstarter....

Jeg er godt klar over det er et stort arbejde med alt det tekniske, men for søren hvor må jeg holde med TS på denne her, det kunne virkelig være en fin feature på profilerne....

Lige præcis . Det kunne være så smart hvis man nu fx kunne klikke der hvor der står "oprettede debatter" inde på profilen, og så ville alle komme op. For kan ikke helt se meningen med, at man kan se en liste over de sidste 20, men ikke en liste over dem alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

lycly

Moderator skriver:

så kan du bruge søge funktionen - hvis du vil søge på en bruger og et ord fra den debat fx...?

Okay, kan forstå at svaret er nej, man kan ikke se en liste over alle oprettede debatter Må forsøge at søge på det så

Anmeld

23. januar 2012

mariamiss6

LunaLykke skriver:

Lige præcis . Det kunne være så smart hvis man nu fx kunne klikke der hvor der står "oprettede debatter" inde på profilen, og så ville alle komme op. For kan ikke helt se meningen med, at man kan se en liste over de sidste 20, men ikke en liste over dem alle

Enig

Anmeld

27. januar 2012

mariamiss6

LunaLykke skriver:

Okay, kan forstå at svaret er nej, man kan ikke se en liste over alle oprettede debatter Må forsøge at søge på det så

Rigtig forstået, at svaret er nej

Det var vi i grunden også læneg om at få svaret dig på, undskyld

MEN det er en funktion som har været ønsket mange gange, så jeg håber teknikken en dag forbarmer sig over os, og fixer det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.