Endnu et teknisk baby.dk spørgsmål herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

lycly

Kan man ikke se alle debatter OPRETTET af en bestemt person? 

Tænker ikke på alle de indlæg en bruger har skrevet, for det ved jeg godt hvordan man gør. Og synes det er alt for uoverskueligt at sidde at lede dem igennem hos en bruger, som har skrevet mange mange indlæg.

Grunden til at jeg spørger er fordi at jeg tit gerne vil tilbage og læse et eller andet jeg kan huske jeg har læst. Men hvor jeg kun kan huske brugeren der oprettede debatten, men ikke overskriften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

M (:

LunaLykke skriver:

Kan man ikke se alle debatter OPRETTET af en bestemt person? 

Tænker ikke på alle de indlæg en bruger har skrevet, for det ved jeg godt hvordan man gør. Og synes det er alt for uoverskueligt at sidde at lede dem igennem hos en bruger, som har skrevet mange mange indlæg.

Grunden til at jeg spørger er fordi at jeg tit gerne vil tilbage og læse et eller andet jeg kan huske jeg har læst. Men hvor jeg kun kan huske brugeren der oprettede debatten, men ikke overskriften.

Hvis du går ind på brugerens profil og scroller ned, vil der i højre side stå en kolonne med oprettede debatter.. Dog skal jeg ikke kunne sige, om i skal være venner for, at du kan se det..

Anmeld

23. januar 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alle brugere kan se en givent brugers debat indlæg.

Du går ind på profilen. I menuen i venstre side, er der et punkt der hedder debat indlæg. Bagved er der en tæller. Du kan også se salgsindlæg fx.

Nederst under en bruger, er der en liste med de sidste 20 stks ca.

Anmeld

23. januar 2012

Isabella_mor

ellers kan du abonere på de indlæg som du gerne vil have en opdate på i fremtiden og så kan du se dem under dine egne abonnementer..

Anmeld

23. januar 2012

lycly

M (: skriver:

Hvis du går ind på brugerens profil og scroller ned, vil der i højre side stå en kolonne med oprettede debatter.. Dog skal jeg ikke kunne sige, om i skal være venner for, at du kan se det..

Ja, men det er ikke dem alle sammen , kun de sidste 20 eller sådan noget

Anmeld

23. januar 2012

lycly

Moderator skriver:

Alle brugere kan se en givent brugers debat indlæg.

Du går ind på profilen. I menuen i venstre side, er der et punkt der hedder debat indlæg. Bagved er der en tæller. Du kan også se salgsindlæg fx.

Nederst under en bruger, er der en liste med de sidste 20 stks ca.

Det er ikke indlæg jeg søger, for det ved jeg godt hvor man ser. Jeg er interesseret i dem en bruger har oprettet. De tråde brugeren selv har startet. For hvis en bruger har skrevet flere tusinde indlæg, så er det en smule uoverskueligt at skulle lede dem igennem .

Anmeld

23. januar 2012

lycly

isabellamor skriver:

ellers kan du abonere på de indlæg som du gerne vil have en opdate på i fremtiden og så kan du se dem under dine egne abonnementer..

Ja, det er jeg også begyndt at gøre Det kunne bare være smart hvis man kunne se en oversigt over alle debatter en bruger har oprettet

Anmeld

23. januar 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
LunaLykke skriver:

Det er ikke indlæg jeg søger, for det ved jeg godt hvor man ser. Jeg er interesseret i dem en bruger har oprettet. De tråde brugeren selv har startet. For hvis en bruger har skrevet flere tusinde indlæg, så er det en smule uoverskueligt at skulle lede dem igennem .

så kan du bruge søge funktionen - hvis du vil søge på en bruger og et ord fra den debat fx...?

Anmeld

23. januar 2012

mariamiss6

Det er også en funktion jeg til tider ville have haft godt af at bruge......

Altså, at en profils debatindlæg blev delt op i en fuld oversigt over startede tråde, og besvarelser... 

Nogle gange kommer man i tanke om en tråd, og kan måske ikke huske hvad tråden hed, men godt hvad trådstarter hed... Og hos nogle mennesker er der viiiiirkelig mange besvarelser at kigge igennem, når man ikke har dem opdelt i besvarelser og trådstarter....

Jeg er godt klar over det er et stort arbejde med alt det tekniske, men for søren hvor må jeg holde med TS på denne her, det kunne virkelig være en fin feature på profilerne....

Anmeld

23. januar 2012

Isabella_mor

mariamiss6 skriver:

Det er også en funktion jeg til tider ville have haft godt af at bruge......

Altså, at en profils debatindlæg blev delt op i en fuld oversigt over startede tråde, og besvarelser... 

Nogle gange kommer man i tanke om en tråd, og kan måske ikke huske hvad tråden hed, men godt hvad trådstarter hed... Og hos nogle mennesker er der viiiiirkelig mange besvarelser at kigge igennem, når man ikke har dem opdelt i besvarelser og trådstarter....

Jeg er godt klar over det er et stort arbejde med alt det tekniske, men for søren hvor må jeg holde med TS på denne her, det kunne virkelig være en fin feature på profilerne....

ja det syntes jeg er en god idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.