Kønsvorte, ikke kig hvis du er sart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Anonym trådstarter

ekj skriver:

Hej jeg ved godt jeg er en mand. og ikke har vært gravid, men jeg har vært overvægtigt ja man kan godt SIGE meget fed i en årrække. Ja nu er jeg minder. jeg fik en masse af de/dem du viser på det foto. Du kan binde et stykke fiske snøre eller noget kineser snor om husk du /i  skal stramme meget til . Efter en lille uge er den væk.

Heller og lykke med det hele

Jeg er på ingen måde overvægtig, har taget 9 kilo på og vejer nu 6 kg. Kan det så alligevel godt være noget af det samme? For så vil jedada prøve det. Da jeg synes at klippe den af lyder lidt voldsomt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Anonym trådstarter

67 

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

<3 skriver:

Er næsten 100% sikker på at det er en hudflap eller osse kaldt gammelmandsvorte..

Det ligner det hvert fald 

Det tænkte jeg også først, men jeg er 24 år gammel. Så kan det vel ikke være en gammelmandsvorte? 

Anmeld

23. januar 2012

Laulund87

Okay jeg synes altså ikke du skal gøre brug af de "gode" råd du får

Hellere kræve at blive undersøgt af lægen for hvis det skulle være en kønsvorte, hjælper det ikke at gøre noget selv som at klippe "det" af

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

En fedtknude er ikke sådan knude agtig. Det gør ikke ondt, men bløder lidt

Okay. Puha sådan at klippe den af 

Anmeld

23. januar 2012

kirsti

Jeg kan stort set intet se men kigger jeg godt efter ligner det mere en hudpolyp som de andre skriver! Det er sikkert pga graviditeten, da jeg ventede noah fik jeg en åreknude på den ene skamlæbe og det sagde lægen var fordi jeg var gravid! 

Bortset fra det synes jeg da du skal kræve at få hende til at se på! Lidt groft sat op er det dine skattekroner der betaler lægens løn og gør det dig nervøs må hun sgu bare tjekke det! 

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Okay jeg synes altså ikke du skal gøre brug af de "gode" råd du får

Hellere kræve at blive undersøgt af lægen for hvis det skulle være en kønsvorte, hjælper det ikke at gøre noget selv som at klippe "det" af

Nej, for hvis det er en kønsvorte og jeg klipper. Så spreder den vel sig?

Anmeld

23. januar 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Nej, for hvis det er en kønsvorte og jeg klipper. Så spreder den vel sig?

Det løser i hvert fald ikke problemet

Uanset hvad det er, ville jeg ikke klare det selv ved at klippe osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.