Kønsvorte, ikke kig hvis du er sart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er dette en kønsvorte????

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

46.063 visninger
27 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Er så forfærdelig ked af det, jeg er gravid i uge 37 og jeg har nu opdaget to små knopper i mit mellemkød. Min læge vil ikke se mig, da hun siger at hun alligevel ikke kan gøre noget for mig, til efter jeg har født. Hun vil ingengang se om det ER kønsvorter og min jordemor ved det ikke.. 

Ved virkelig ikke hvor jeg skal søge råd og har derfor taget et billede nu, ved udemærket at i ikke er læger, men måske nogen af jer før har haft vorter dernede, og kan genkende dem. Er usikker på om det er.. 

Jeg har vedhæftet et billede... 

Undskyld for detaljerne. Jeg har forstørret det lidt op. Så kan i bedre se det.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

LilleLene

kan det ikke bare være et indgroet hår

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Det tror jeg ikke. Har prøvet at nærstudere den og det ligner det ikke. Det ligner mest af alt et modermærke, der er stilkede, dem har jeg også under armen, men de er brune, og man kan vel ikke danne det dernede..

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

kan det ikke bare være et indgroet hår

hov.. glemte lige at citere dit indlæg 

Anmeld

23. januar 2012

ModerNatur

Anonym skriver:

Hej piger. 

Er så forfærdelig ked af det, jeg er gravid i uge 37 og jeg har nu opdaget to små knopper i mit mellemkød. Min læge vil ikke se mig, da hun siger at hun alligevel ikke kan gøre noget for mig, til efter jeg har født. Hun vil ingengang se om det ER kønsvorter og min jordemor ved det ikke.. 

Ved virkelig ikke hvor jeg skal søge råd og har derfor taget et billede nu, ved udemærket at i ikke er læger, men måske nogen af jer før har haft vorter dernede, og kan genkende dem. Er usikker på om det er.. 

Jeg har vedhæftet et billede... 

Undskyld for detaljerne. Jeg har forstørret det lidt op. Så kan i bedre se det.. 

Jaaah nu er jeg jo ikke læge, men er 90 % sikker på det er hudpolypper Ligesom dem under armene!.. De er ufarlige og kan fjernes når du har født ved din egen læge..

Anmeld

23. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

har du prøvet og google det og se billeder for så kunne du sammenligne 

Anmeld

23. januar 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Det tror jeg ikke. Har prøvet at nærstudere den og det ligner det ikke. Det ligner mest af alt et modermærke, der er stilkede, dem har jeg også under armen, men de er brune, og man kan vel ikke danne det dernede..

det kan du danne ALLE steder

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Har prøvet at Google det og de billeder der kommer frem, minder slet ikke om den her. Jeg har hørt at de kan vokse under graviditeten, hvis det er kønsvorter, men af jeg ved af, har jeg aldrig haft det før..

Anmeld

23. januar 2012

maria_wlt

Issa skriver:

Jaaah nu er jeg jo ikke læge, men er 90 % sikker på det er hudpolypper Ligesom dem under armene!.. De er ufarlige og kan fjernes når du har født ved din egen læge..

Ja det ligner præcis sådan en.. På iPhone kan man forstørrehelt vildt og syens også at det ligner sådan noget.. Får lige min veninde som snart er JM til at se billedet 

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Issa skriver:

Hudpolypper hvad er det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.