Kønsvorte, ikke kig hvis du er sart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Fenja09

Ja, jeg synes altså godt at det kan minde om kønsvorter - de ses i lidt forskellige "udgaver". Nogen ligner nærmest små blomkålshoveder og andre som den du viser billede af. Kan selvfølgelig ikke vide mig sikker, men du skal helt sikkert have det undersøgt når din læge vil gøre det. Synes da godt nok at det er noget pjat at lægen ikke vil kigge på dig, fordi der ikke er noget at stille op lige nu, i tilfælde af at det er condylomer.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Ja det ligner præcis sådan en.. På iPhone kan man forstørrehelt vildt og syens også at det ligner sådan noget.. Får lige min veninde som snart er JM til at se billedet 

Det ville virkelig være dejligt hvis du gad at gøre det!! 

Anmeld

23. januar 2012

Nemesis

Det tror jeg ikke!

Jeg var massivt plaget under min graviditet nr. 2 og endte faktisk med at få dem fjernet MENS jeg var gravid.

Min læge behandlede mig også..han både prøvede at pensle demog jeg fik også noget sindsygt dyrt creme der skulle smøres på.

Cremen hjalp, men jeg var bare virkelig hårdt ramt.

Synes så også det ernoget underligt noget din læge ikke vil se på dig, for det er da ret relevant også ifht fødslen af vide om det er condylomer...de kan jo smitte under en fødsel.

Men altså jeg tror det ikke.

:-)

Anmeld

23. januar 2012

Laulund87

Det synes jeg godt det kunne ligne, desværre.

Anmeld

23. januar 2012

Lunae

Anonym skriver:

Hej piger. 

Er så forfærdelig ked af det, jeg er gravid i uge 37 og jeg har nu opdaget to små knopper i mit mellemkød. Min læge vil ikke se mig, da hun siger at hun alligevel ikke kan gøre noget for mig, til efter jeg har født. Hun vil ingengang se om det ER kønsvorter og min jordemor ved det ikke.. 

Ved virkelig ikke hvor jeg skal søge råd og har derfor taget et billede nu, ved udemærket at i ikke er læger, men måske nogen af jer før har haft vorter dernede, og kan genkende dem. Er usikker på om det er.. 

Jeg har vedhæftet et billede... 

Undskyld for detaljerne. Jeg har forstørret det lidt op. Så kan i bedre se det.. 

Så vidt jeg kan se, så ligner det en fedtknude. Min kæreste har sommetider haft dem under armen. Han klipper dem bare af

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Så vidt jeg kan se, så ligner det en fedtknude. Min kæreste har sommetider haft dem under armen. Han klipper dem bare af

Men føler det slet ikke som en knude, nærmere bare en knop når jeg mærker efter og ikke hård eller noget, føler ikke at der er noget indenunder huden, hvis du forstår? Det ville der vel være i en fedtknude? Gør det ikke ondt når han klipper dem?

Anmeld

23. januar 2012

ekj

Hej jeg ved godt jeg er en mand. og ikke har vært gravid, men jeg har vært overvægtigt ja man kan godt SIGE meget fed i en årrække. Ja nu er jeg minder. jeg fik en masse af de/dem du viser på det foto. Du kan binde et stykke fiske snøre eller noget kineser snor om husk du /i  skal stramme meget til . Efter en lille uge er den væk.

Heller og lykke med det hele

Anmeld

23. januar 2012

Lunae

Anonym skriver:

Men føler det slet ikke som en knude, nærmere bare en knop når jeg mærker efter og ikke hård eller noget, føler ikke at der er noget indenunder huden, hvis du forstår? Det ville der vel være i en fedtknude? Gør det ikke ondt når han klipper dem?

En fedtknude er ikke sådan knude agtig. Det gør ikke ondt, men bløder lidt

Anmeld

23. januar 2012

Fru.Mäes <3

Er næsten 100% sikker på at det er en hudflap eller osse kaldt gammelmandsvorte..

Det ligner det hvert fald 

Anmeld

23. januar 2012

Fru.Mäes <3

ekj skriver:

Hej jeg ved godt jeg er en mand. og ikke har vært gravid, men jeg har vært overvægtigt ja man kan godt SIGE meget fed i en årrække. Ja nu er jeg minder. jeg fik en masse af de/dem du viser på det foto. Du kan binde et stykke fiske snøre eller noget kineser snor om husk du /i  skal stramme meget til . Efter en lille uge er den væk.

Heller og lykke med det hele

eller tage den med 3-i-1'eren 

Negle klipperen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.