26+6 og vores kat har lige trådt på min mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

christinak

Fenja09 skriver:

Ja kan jeg godt forstå - bliver du ved med at være nervøs så kontakt lægen - ring hellere en gang for meget end en gang for lidt

Og nogle gange skal man bare lige have af vide, at alt er ok og der ikke kan eller er sket bebsen noget. Jeg tror du har mærket moslen fordi bebs er blevet skubbet lidt til og ikke noget alvorligt

Ja nogen gange hjælper de gyldne ord at det skal man ikke være nervøs for, før man slapper af igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

christinak

merle2010 skriver:

ja jeg bliver sku også urolig

men ved jo at baby ligger godt beskyttet derinde....

men man vil jo have at de små pus har det rigtig godt derinde, de skal ikke skubbes rundt.. hehe

Jeg er nok ret overbeskyttende for min mave generelt fordi jeg gerne vil passe på ham inde i maven, men det er vist meget naturligt at man har det sådan

Anmeld

23. januar 2012

christinak

morethanperfect skriver:

Min papmors hund på næsten 12 kilo hoppede op på min mave da jeg ventede Oscar ..  Tror jeg var i uge 18 der .. Det skete der intet ved

Tror også bare lige det var chokket, det har lagt sig igen og nu kan man tænke logisk igen

Anmeld

23. januar 2012

B&J

christinak skriver:

Det er nemlig kærligheden til sit barn der gør at man blir super nervøs når sådan noget sker, og det er også det der sætter tankerne i gang istedet for at man tog det lidt roligt

nemlig

Anmeld

23. januar 2012

komodo

christinak skriver:

Tror også jeg er blevet meget ømskindet på det sidste  

ja præcis, og det er jo en fin og god måde at passe lidt på det sidste stykke tid så længe du ikke har ondt i selve livmoderen så ville jeg ikke bekymre mig men så må misse lige passe lidt på

Anmeld

23. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
christinak skriver:

Vores kat på næsten 8 kg kom gående langs siden på mig lå på sofaen og fik sat sin ene pote lige i den nederste del af min maven fik skubbet den hurtig væk men er lidt øm hvor den har trådt nu, har mærket lidt moslen og et puf siden det skete, burde jeg ringe til lægen lige og tjekke op på det eller hvad synes i? 

Vores hund på 12 kg gjorde det samme da jeg var gravid, jeg tog ind og blev tjekket. Mest for mg egen trugheds skyld for på fødegange var de overbevist om at der ikke var sket noget ved det, og det var der heller ikke

Så hvis du er mest tryg ved et tjek så gør det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.