26+6 og vores kat har lige trådt på min mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.661 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

christinak

Vores kat på næsten 8 kg kom gående langs siden på mig lå på sofaen og fik sat sin ene pote lige i den nederste del af min maven fik skubbet den hurtig væk men er lidt øm hvor den har trådt nu, har mærket lidt moslen og et puf siden det skete, burde jeg ringe til lægen lige og tjekke op på det eller hvad synes i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

.....

Jeg synes ikke at det er nødvendig at ringe til lægen pga det . Er sikker på at der ikke er sket noget, og gravid eller ej, så er jeg også ret øm hvis vores kat har trådt på min mave, især hvis han springer ned

Anmeld

23. januar 2012

Clisolka

christinak skriver:

Vores kat på næsten 8 kg kom gående langs siden på mig lå på sofaen og fik sat sin ene pote lige i den nederste del af min maven fik skubbet den hurtig væk men er lidt øm hvor den har trådt nu, har mærket lidt moslen og et puf siden det skete, burde jeg ringe til lægen lige og tjekke op på det eller hvad synes i? 

Jeg tror heller ikke det er nødvendigt at ringe til lægen, baby ligger godt beskyttet inde i mavsen 

Anmeld

23. januar 2012

Fenja09

Hvis du er nervøs synes jeg du skal ringe og høre ad, men personligt ville jeg vente og se tiden an. Vores hankat har også hoppet op på min mave da jeg var meget langt henne ( han vejer næsten 6 kg) og der skete ingenting. Tror der skal rigtig meget til før der kan ske bebs noget - den er jo godt pakket ind

Men igen er du urolig ved det og har det skidt med det, så se at få ringet!

/Fenja

Anmeld

23. januar 2012

B&J

helt roligt din baby ligger trygt og godt der inde..

vores den gamle kat lås og tråt og hoppede på min mave og han vejede også de 8kg..

og til det store chok faldt jeg også direkte ned på min mave engang fordi jeg fandt op og der skete ingen ting fordi lægen sagde at alt var godt og den lille lå godt beskyttede der inde

Anmeld

23. januar 2012

christinak

Strawberry skriver:

Jeg synes ikke at det er nødvendig at ringe til lægen pga det . Er sikker på at der ikke er sket noget, og gravid eller ej, så er jeg også ret øm hvis vores kat har trådt på min mave, især hvis han springer ned

Hun Sprang heldigvis ikke, hun ville bare op og ligge ved mig

Anmeld

23. januar 2012

komodo

Synes ikke du skal bekymre dig overhovedet, maven og baby kan holde til en hel del, baby er jo pakket ind i kroppens stærkeste muskel, men jo større og fastere maven bliver jo mere ømskindet kan man også blive, tror ikke der er sket noget og tror bare det er maveskindet der er lidt ømt.

hørte engang en læge og en  jordemoder udtale at man som højgravid kan lægge sig ned over en bordkant med maven uden der sker noget, det gør ondt på dig før det påvirker baby 

Anmeld

23. januar 2012

merle2010

altså min datter på 20 mdr sparker mig dagligt i maven når hun bliver skiftet, og hopper også tit på min mave..

ja det gør ondt og man bliver øm, men der sker ingenting da baby ligger godt beskyttet

men jeg hader også når det sker... der er bare svært at undgå med en lille vildbasse...

Anmeld

23. januar 2012

christinak

Fenja09 skriver:

Hvis du er nervøs synes jeg du skal ringe og høre ad, men personligt ville jeg vente og se tiden an. Vores hankat har også hoppet op på min mave da jeg var meget langt henne ( han vejer næsten 6 kg) og der skete ingenting. Tror der skal rigtig meget til før der kan ske bebs noget - den er jo godt pakket ind

Men igen er du urolig ved det og har det skidt med det, så se at få ringet!

/Fenja

Tak man blir bare lige nervøs når det sker, tror jeg prøver at se tiden an

Anmeld

23. januar 2012

christinak

B&J skriver:

helt roligt din baby ligger trygt og godt der inde..

vores den gamle kat lås og tråt og hoppede på min mave og han vejede også de 8kg..

og til det store chok faldt jeg også direkte ned på min mave engang fordi jeg fandt op og der skete ingen ting fordi lægen sagde at alt var godt og den lille lå godt beskyttede der inde

Man blir så nervøs når det lige sker, men ja de ligger jo godt beskyttet derinde, og han sparket lidt også efterfølgende så det er nok bare mig der er ømskindet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.