26+6 og vores kat har lige trådt på min mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

christinak

komodo skriver:

Synes ikke du skal bekymre dig overhovedet, maven og baby kan holde til en hel del, baby er jo pakket ind i kroppens stærkeste muskel, men jo større og fastere maven bliver jo mere ømskindet kan man også blive, tror ikke der er sket noget og tror bare det er maveskindet der er lidt ømt.

hørte engang en læge og en  jordemoder udtale at man som højgravid kan lægge sig ned over en bordkant med maven uden der sker noget, det gør ondt på dig før det påvirker baby 

Tror også jeg er blevet meget ømskindet på det sidste  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

.....

christinak skriver:

Hun Sprang heldigvis ikke, hun ville bare op og ligge ved mig

Hæhæ . Men som sagt synes jeg ikke at du skal ringe, babyen er ret godt beskyttet i din mave .
En jeg kender kom til at skubbe (da han var omkring de 8 år) hårdt til sin gravide vens mor, da han løb forbi i leg, og hun var vidst højgravid, og den dag i dag har barnet det godt , så der skete ikke en pind..

Anmeld

23. januar 2012

morethanperfect

christinak skriver:

Vores kat på næsten 8 kg kom gående langs siden på mig lå på sofaen og fik sat sin ene pote lige i den nederste del af min maven fik skubbet den hurtig væk men er lidt øm hvor den har trådt nu, har mærket lidt moslen og et puf siden det skete, burde jeg ringe til lægen lige og tjekke op på det eller hvad synes i? 

Min papmors hund på næsten 12 kilo hoppede op på min mave da jeg ventede Oscar ..  Tror jeg var i uge 18 der .. Det skete der intet ved

Anmeld

23. januar 2012

B&J

christinak skriver:

Man blir så nervøs når det lige sker, men ja de ligger jo godt beskyttet derinde, og han sparket lidt også efterfølgende så det er nok bare mig der er ømskindet

du kan tro mine tanker også fløj afsted første gang vores kat hoppede fra sofaen og over på min mave det er ikke så sjovt men da jeg så mærkede det sparkede godt der inde smilede jeg bare og tænkte dumme tanker hihihi...

men ja det er jo den kæmpe kærlighed man har til babyen inde i maven

Anmeld

23. januar 2012

christinak

merle2010 skriver:

altså min datter på 20 mdr sparker mig dagligt i maven når hun bliver skiftet, og hopper også tit på min mave..

ja det gør ondt og man bliver øm, men der sker ingenting da baby ligger godt beskyttet

men jeg hader også når det sker... der er bare svært at undgå med en lille vildbasse...

Man blir nervøs lige når det sker og så kør tankerne, indtil man lige får ro indvendig igen

Anmeld

23. januar 2012

christinak

Strawberry skriver:

Hæhæ . Men som sagt synes jeg ikke at du skal ringe, babyen er ret godt beskyttet i din mave .
En jeg kender kom til at skubbe (da han var omkring de 8 år) hårdt til sin gravide vens mor, da han løb forbi i leg, og hun var vidst højgravid, og den dag i dag har barnet det godt , så der skete ikke en pind..

Har beslutter mig for ikke at ringe men istedet sætte mig i sofaen og slappe af

Anmeld

23. januar 2012

.....

christinak skriver:

Har beslutter mig for ikke at ringe men istedet sætte mig i sofaen og slappe af

Anmeld

23. januar 2012

Fenja09

christinak skriver:

Tak man blir bare lige nervøs når det sker, tror jeg prøver at se tiden an

Ja kan jeg godt forstå - bliver du ved med at være nervøs så kontakt lægen - ring hellere en gang for meget end en gang for lidt

Og nogle gange skal man bare lige have af vide, at alt er ok og der ikke kan eller er sket bebsen noget. Jeg tror du har mærket moslen fordi bebs er blevet skubbet lidt til og ikke noget alvorligt

Anmeld

23. januar 2012

christinak

B&J skriver:

du kan tro mine tanker også fløj afsted første gang vores kat hoppede fra sofaen og over på min mave det er ikke så sjovt men da jeg så mærkede det sparkede godt der inde smilede jeg bare og tænkte dumme tanker hihihi...

men ja det er jo den kæmpe kærlighed man har til babyen inde i maven

Det er nemlig kærligheden til sit barn der gør at man blir super nervøs når sådan noget sker, og det er også det der sætter tankerne i gang istedet for at man tog det lidt roligt

Anmeld

23. januar 2012

merle2010

christinak skriver:

Man blir nervøs lige når det sker og så kør tankerne, indtil man lige får ro indvendig igen

ja jeg bliver sku også urolig

men ved jo at baby ligger godt beskyttet derinde....

men man vil jo have at de små pus har det rigtig godt derinde, de skal ikke skubbes rundt.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.