Var lige ved at besvime.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

An&Jo

l.kjoeller skriver:

Kan være din blodprocent. Det samme er sket for mig

for en uge siden lå min blodprocent på 9 hvilket er meget højt, så tvivler på at det er den..

men skal til læge her kl 14:15

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

AnnaK89

Ved ikke om det er blevet nævnt - men synes du skulle få tjekket din blodprocent.

Jeg oplevede det samme og har prøvet det nogle gange, og så fik jeg tjekket min blodprocent, som var meget lav 

Anmeld

23. januar 2012

An&Jo

AnnaKJ skriver:

Ved ikke om det er blevet nævnt - men synes du skulle få tjekket din blodprocent.

Jeg oplevede det samme og har prøvet det nogle gange, og så fik jeg tjekket min blodprocent, som var meget lav 

for en uge siden lå min blodprocent på 9 hvilket er meget højt, men skal til lægen kl 14:15, og så må vi se hvad de siger.. behageligt var det ihvertfald ikke..

Anmeld

23. januar 2012

Mira0911

Har aldrig prøvet det mens jeg var gravid... Har hørt mange gange at det sker for mange gravide... 

Håber du er okey igen, selvom du nåede at ligge dig i sengen... 

Anmeld

23. januar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Har aldrig prøvet det mens jeg var gravid... Har hørt mange gange at det sker for mange gravide... 

Håber du er okey igen, selvom du nåede at ligge dig i sengen... 

Jeg er nogenlunde okay, men blev sendt hjem fra min eksamen fordi jeg blev ved med at have det dårligt, så skal til læge 14:15, og så tæller det forhåbentlig slet ikke som et forsøg.. men nu må vi se..

Anmeld

23. januar 2012

AnnaK89

An&Jo skriver:

for en uge siden lå min blodprocent på 9 hvilket er meget højt, men skal til lægen kl 14:15, og så må vi se hvad de siger.. behageligt var det ihvertfald ikke..

Ja, men den falder i løbet af graviditeten, min plejer også at ligge meget fint nemlig

Anmeld

23. januar 2012

Rikke, Liam & Linus

An&Jo skriver:

Hvad er det lige der sker??

Imens jeg stod og lavede havregrød til Johannes fik jeg det rigtig dårlig, dårlig som i koldsved, svimmelhed og opkast fornemmelse, lavede hans grød færdig, men det skulle jeg nok ikke have gjort, jeg nåede lige at lægge mig ned og så sortnede det for mine øjne..

Tør slet ikke gå ind og vække ham nu af frygt for at det sker igen, men det værste er da at jeg skal til eksamen om 2 timer..

Drik et stort glas vand og spis et æble eller lille stykke chokolade.

Måske det bare er dit blodsukker der er i uorden.

Anmeld

23. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

Jeg er nogenlunde okay, men blev sendt hjem fra min eksamen fordi jeg blev ved med at have det dårligt, så skal til læge 14:15, og så tæller det forhåbentlig slet ikke som et forsøg.. men nu må vi se..

Okey... Håber da du kan komme op til eksamen igen hvor du er frisk... 

God bedring til dig... 

Anmeld

23. januar 2012

An&Jo

AnnaKJ skriver:

Ja, men den falder i løbet af graviditeten, min plejer også at ligge meget fint nemlig

jaa, er meget spændt på at se om det er derfor..

synes bare det er underligt, for sygeplejersken mente at når den var så høj, så burde jeg helt kunne undgå jern igennem graviditeten, men er spændt på hvad de siger idag..

Anmeld

23. januar 2012

An&Jo

Rikke&Liam skriver:

Drik et stort glas vand og spis et æble eller lille stykke chokolade.

Måske det bare er dit blodsukker der er i uorden.

vand hjalp ikke, og det gjorde mad heller ikke..

det skete kl 7 imorges, og skulle til eksamen kl 9, men blev sendt hjem af skolen fordi jeg blev ved at have det dårligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.