Var lige ved at besvime.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

B&J

desværre er det noget der tit sker når man er gravid det skete også for mig men ring til din læge og få en tid og se om du evt mangler ekstra jern eller et eller andet...

men tit kommer det engang og nogle gange flere

sender dig en kæmpe krammer kender det desværre og det er ikke sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

An&Jo

anbo skriver:

Håber det går bedre nu. Kan du ikke melde dig syg til eksamen i stedet for at gå op og dumpe. Nu er du jo rent faktisk skidt tilpas...

Jo men det kræver lægeerklæring og det ved jeg ikke om jeg kan få..

Anmeld

23. januar 2012

An&Jo

B&J skriver:

desværre er det noget der tit sker når man er gravid det skete også for mig men ring til din læge og få en tid og se om du evt mangler ekstra jern eller et eller andet...

men tit kommer det engang og nogle gange flere

sender dig en kæmpe krammer kender det desværre og det er ikke sjovt

Mangler ikke jern.. Min blodprocent lå på 9 for en uge siden hvilket er rigtig højt

Anmeld

23. januar 2012

B&J

An&Jo skriver:

Mangler ikke jern.. Min blodprocent lå på 9 for en uge siden hvilket er rigtig højt

det kan også være det men kan også bare være fordi du er gravid det skete for mig...

desværre sad jeg på wcet der havde lige sat mig også faldt jeg lige ned på maven og slog hovede ned i stengulv... av av men babyen havde det godt så var alt godt

Anmeld

23. januar 2012

An&Jo

B&J skriver:

det kan også være det men kan også bare være fordi du er gravid det skete for mig...

desværre sad jeg på wcet der havde lige sat mig også faldt jeg lige ned på maven og slog hovede ned i stengulv... av av men babyen havde det godt så var alt godt

Jeg nåede heldigvis lige at få lagt mig ned.. Men sidder i bussen nu på vej ind til eksamen og har det slet ikke godt..

Anmeld

23. januar 2012

B&J

An&Jo skriver:

Jeg nåede heldigvis lige at få lagt mig ned.. Men sidder i bussen nu på vej ind til eksamen og har det slet ikke godt..

nej man har det slet ikke godt efter sådan en tur, men du er sikkert også nervøs oven i drik en masse vand og husk jeg tænker på dig og håber din eksamen kommer til at gå som den skal glæder mig til du skriver hvordan den er gået

Anmeld

23. januar 2012

An&Jo

B&J skriver:

nej man har det slet ikke godt efter sådan en tur, men du er sikkert også nervøs oven i drik en masse vand og husk jeg tænker på dig og håber din eksamen kommer til at gå som den skal glæder mig til du skriver hvordan den er gået

Læs det indlæg jeg lavede igår under studerende med børn så ved du hvordan det kommer til at gå.. :/

Anmeld

23. januar 2012

Sujan

Det sker også for mig ind imellem. Min læge siger det er normalt.

Kan være blod sukkeret. For mig hjælper det nogle gange at spise lidt druesukker. Så det har jeg altid på mig. Og ja så at slappe af, selvom det kan være svært, da man ikke altid har mulighed for det.

Anmeld

23. januar 2012

An&Jo

Skal til læge kl 14:15 og blev sendt hjem af skolen så ingen eksamen til mig idag

Anmeld

23. januar 2012

l.kjoeller

An&Jo skriver:

JHvad er det lige der sker??

Imens jeg stod og lavede havregrød til Johannes fik jeg det rigtig dårlig, dårlig som i koldsved, svimmelhed og opkast fornemmelse, lavede hans grød færdig, men det skulle jeg nok ikke have gjort, jeg nåede lige at lægge mig ned og så sortnede det for mine øjne..

Tør slet ikke gå ind og vække ham nu af frygt for at det sker igen, men det værste er da at jeg skal til eksamen om 2 timer..

Kan være din blodprocent. Det samme er sket for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.