Var lige ved at besvime.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.300 visninger
38 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

An&Jo

Hvad er det lige der sker??

Imens jeg stod og lavede havregrød til Johannes fik jeg det rigtig dårlig, dårlig som i koldsved, svimmelhed og opkast fornemmelse, lavede hans grød færdig, men det skulle jeg nok ikke have gjort, jeg nåede lige at lægge mig ned og så sortnede det for mine øjne..

Tør slet ikke gå ind og vække ham nu af frygt for at det sker igen, men det værste er da at jeg skal til eksamen om 2 timer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Mariajny

uha det lyder bestemt ikke sjovt... har du eksamens angst ???

Anmeld

23. januar 2012

Ryberg

Lyder ikke sjovt..

Læste dit indlæg igår og tror det er nerver og bekymringer ..

Din krop har brug for at slappe af..

Anmeld

23. januar 2012

An&Jo

Mariajny skriver:

uha det lyder bestemt ikke sjovt... har du eksamens angst ???

Ingen eksamens angst nej, ikke idag ihvertfald, for skal bare op og dumpe den så jeg kan få noget mere forberedelsestid til de cases vi skal op i.. :/

Skrev et langt indlæg om det igår, måske det er kroppens reaktion på alt det der sker lige nu??

Anmeld

23. januar 2012

An&Jo

KittyGirl skriver:

Lyder ikke sjovt..

Læste dit indlæg igår og tror det er nerver og bekymringer ..

Din krop har brug for at slappe af..

Tror os min krop trænger til afslapning, men hvordan?? Skal jo på en eller anden måde afsted alligevel, men ligger nu og ryster helt vildt, og Johannes ligger inde i sengen og snakker så burde hente ham, men tør næsten ikke rejse mig..

Anmeld

23. januar 2012

Mariajny

An&Jo skriver:

Ingen eksamens angst nej, ikke idag ihvertfald, for skal bare op og dumpe den så jeg kan få noget mere forberedelsestid til de cases vi skal op i.. :/

Skrev et langt indlæg om det igår, måske det er kroppens reaktion på alt det der sker lige nu??

nåhr okay det indlæg har jeg ikke læst.. har ikke været på  baby her i weekenden... håber du får det bedre meget snart

Anmeld

23. januar 2012

An&Jo

Mariajny skriver:

nåhr okay det indlæg har jeg ikke læst.. har ikke været på  baby her i weekenden... håber du får det bedre meget snart

Tak, det håber jeg bestemt os.. :/

Anmeld

23. januar 2012

Mariajny

An&Jo skriver:

Tak, det håber jeg bestemt os.. :/

så har jeg lige læst det... puha ja det er ikke sjovt og være dig.. håber alt lykkes i sidste ende alligevel

Anmeld

23. januar 2012

An&Jo

Mariajny skriver:

så har jeg lige læst det... puha ja det er ikke sjovt og være dig.. håber alt lykkes i sidste ende alligevel

Mange tak.. Der kommer forhåbentlig bare en lille smule afklaring imorgen

Anmeld

23. januar 2012

Bak

An&Jo skriver:

Hvad er det lige der sker??

Imens jeg stod og lavede havregrød til Johannes fik jeg det rigtig dårlig, dårlig som i koldsved, svimmelhed og opkast fornemmelse, lavede hans grød færdig, men det skulle jeg nok ikke have gjort, jeg nåede lige at lægge mig ned og så sortnede det for mine øjne..

Tør slet ikke gå ind og vække ham nu af frygt for at det sker igen, men det værste er da at jeg skal til eksamen om 2 timer..

Håber det går bedre nu. Kan du ikke melde dig syg til eksamen i stedet for at gå op og dumpe. Nu er du jo rent faktisk skidt tilpas...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.