Opfordring til alle hunde-ejere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Nessie

Vi har jævnligt hundelorte til at ligge lige ud for vores havelåge, eller indkørslen, så det er om at have øjnene med sig, og få dirigeret Daniel uden om det, inden han jokker i det.

Det er SÅ ulækkert, og kan slet ikke forstå at nogen vil være bekendt at efterlade sådan en klat midt på fortovet.

Gider man ikke samle op, skal man jo ikke have hund.

Men som en anden skrev tidligere, så ligger der bare utrolig meget affald smidt rundt omkring, og det er simpelthen for dårligt at vi behandler vores omgivelser på den uhumske måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

LauraL

Jeg samler også altid op efter min hund, med mindre det er et sted hvor ingen andre kommer.... 

Har lige et ønske til husejere med skraldespande tæt på vejen, man kan få sådan nogle klistermærker nu hvor der står man er velkommen til at smide sin hømhøm-pose deri... Det kunne måske få endnu flere til at samle op efter sig, for det er ski lidt træls at gå med sådan en pose i 30-45 min... 

Men er helt enig i, at man da selvfølgelig skal samle op efter sin hund...  

Anmeld

23. januar 2012

Mom2012

LunaLykke skriver:

Er I ikke SØDE at samle jeres hunds efterladenskaber op? Jeg ved godt at rigtig mange gør det, men NØJ hvor er der mange der ikke gør, og hvor er jeg træt af at have barnevognshjul indsmurt i hundelort . 

Please?

Anmeld

23. januar 2012

Darling<3

LauraL skriver:

Jeg samler også altid op efter min hund, med mindre det er et sted hvor ingen andre kommer.... 

Har lige et ønske til husejere med skraldespande tæt på vejen, man kan få sådan nogle klistermærker nu hvor der står man er velkommen til at smide sin hømhøm-pose deri... Det kunne måske få endnu flere til at samle op efter sig, for det er ski lidt træls at gå med sådan en pose i 30-45 min... 

Men er helt enig i, at man da selvfølgelig skal samle op efter sin hund...  

Aldrig om folk skulle smide deres ækle hundebæ i min skraldespand!!:/

Anmeld

23. januar 2012

LauraL

Darling<3 skriver:

Aldrig om folk skulle smide deres ækle hundebæ i min skraldespand!!:/

Det er jo smag og behag, men personligt ville jeg da hellere ha den deri, end midt i min indkørsel.... Eller på fortovet hvor børnene går...

Anmeld

23. januar 2012

Darling<3

LauraL skriver:

Det er jo smag og behag, men personligt ville jeg da hellere ha den deri, end midt i min indkørsel.... Eller på fortovet hvor børnene går...

Jeg fjerner hellere en bæ fra min indkørsel, har dog heldigvis ikke nogen

Anmeld

23. januar 2012

Hailiesmom11

Vi har 2 hunde og har altid samlet op efter dem hvis de har lagt en dej på en græsplæne eller andre steder hvor folk går, den store stikker røven i hækken når han skal af med noget..

Synes det er det ulækreste når folk ikke samler op, har altid en rulle poser med

Har også set en jeg engang gik i klasse med gå med hendes hun (jeg sad i bussen) hunden satte sig midt på fortorvet hun kiggede den anden vej og da den var færdig gik hun og der gik andre mennesker forbi hende! Så er man da osse bare ligeglad..

Anmeld

23. januar 2012

LLN

MilleMus1988 skriver:

nu har jeg ikk hund længere
men da jeg havde samlede jeg ALDRIG op
ikk pga jeg ikk gad eller noget, MEN jeg havde så smart en hund der ikk kunne lide hvis man kiggede på ham, så han vendte altid hele bagdelen ind i en busk eller hæk hehe så det var simpelthen umuligt at samle dem op . .
men man havde også en hund der gik extremt sjovt til sidst hvis ikk han gik forbi en hæk eller lign i flere timer hehe

Øv - det er ikke sjovt som husejer at få hækken fyldt med lort hvis man ikke selv har dyr.

Anmeld

23. januar 2012

twinny

Vi har en hundepark overpå den anden siden af vejen. Så der laver de deres toilettur, vi samler selvfølgelig op, hvis de gør det inden eller på en sti derover.. Men jaah gud hvor er det klamt folk ikk samler op der hvor andre går...

Anmeld

23. januar 2012

MorTil4<3

LLN skriver:

Øv - det er ikke sjovt som husejer at få hækken fyldt med lort hvis man ikke selv har dyr.

sikkert ik , men der er jeg alså ligeglad . .

har selv haft hus og hæk, og at der ligger en hundelort i en hæk det kan alså være fuldkommen ligemeget, hva pokker skal man derind og rode efter alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.