Opfordring til alle hunde-ejere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

come2

LunaLykke skriver:

Er I ikke SØDE at samle jeres hunds efterladenskaber op? Jeg ved godt at rigtig mange gør det, men NØJ hvor er der mange der ikke gør, og hvor er jeg træt af at have barnevognshjul indsmurt i hundelort . 

Please?

Jeg giver dig ret. Det mindste man kan gøre er at samle op.

Jeg har altid min 5 poser i min jakkelomme, og samler op hver gang. - Med mindre det er i skov og lign hvor folk ikke går.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

lycly

MilleMus1988 skriver:

nu har jeg ikk hund længere
men da jeg havde samlede jeg ALDRIG op
ikk pga jeg ikk gad eller noget, MEN jeg havde så smart en hund der ikk kunne lide hvis man kiggede på ham, så han vendte altid hele bagdelen ind i en busk eller hæk hehe så det var simpelthen umuligt at samle dem op . .
men man havde også en hund der gik extremt sjovt til sidst hvis ikk han gik forbi en hæk eller lign i flere timer hehe

Det er også helt fint, det er mere det der med at de ligger midt på fortovet, DET er bare irriterende

Anmeld

22. januar 2012

Happiness

Jeg var ved at skvatte på røven i en for nogle uger siden. Den lå så MIDT på fortorvet. Havde så ikke lige set den, da jeg gik tur med barnevognen. Men fik sagt en masse "pæne" gloser...

Anmeld

22. januar 2012

Mira0911

Samler altid op efter vores hund!! 

Har hørt at der hverken er regel eller lov om at man SKAL samle op... Om det passer, ved jeg ikke... 

Anmeld

22. januar 2012

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Er I ikke SØDE at samle jeres hunds efterladenskaber op? Jeg ved godt at rigtig mange gør det, men NØJ hvor er der mange der ikke gør, og hvor er jeg træt af at have barnevognshjul indsmurt i hundelort . 

Please?

Haha åh ja! Jeg er også pisse træt af hundelort på barnevognshjulene!

Hvor dovent er det, ikke lige at samle lortet op - det er jo bare en del af det at have hund, lige som man skifter sine børn!! Basta!

Anmeld

22. januar 2012

Ka+Ma=Be

MilleMus1988 skriver:

nu har jeg ikk hund længere
men da jeg havde samlede jeg ALDRIG op
ikk pga jeg ikk gad eller noget, MEN jeg havde så smart en hund der ikk kunne lide hvis man kiggede på ham, så han vendte altid hele bagdelen ind i en busk eller hæk hehe så det var simpelthen umuligt at samle dem op . .
men man havde også en hund der gik extremt sjovt til sidst hvis ikk han gik forbi en hæk eller lign i flere timer hehe

Hehe sådan en hund har mine forældre også fået! Vi samler ALTID op, men det er sq lidt umuligt med en hund der skider helt inde i hækken.

Men det er jo heldivis heller ikke dem der er til gene for os andre! Det er dem som skider midt på fortorvet! Eller på andres grunde. Det må være flovt bare at gå fra sådan noget 

Anmeld

22. januar 2012

Laura.

Please?

TAK fordi du lavede indlægget før mig ! Jeg er også bare SÅ træt af af både trille og træde i hundelort. Det er simpelthen så ulækkert !

Anmeld

22. januar 2012

Laura.

Mira0911 skriver:

Samler altid op efter vores hund!! 

Har hørt at der hverken er regel eller lov om at man SKAL samle op... Om det passer, ved jeg ikke... 

Jeg har heller ikke hørt om sådan en lov, men det ville da være skønt.

Anmeld

22. januar 2012

Mira0911

Laura. skriver:

Jeg har heller ikke hørt om sådan en lov, men det ville da være skønt.

Ja.. 

Har hørt nogle sige at der en lov om det og andre sige at der ikke er... 

Anmeld

22. januar 2012

Fenja09

Vi samler også op efter vores vaps, medmindre hun skider i en busk eller lign. men så mener jeg heller ikke at det er så vigtigt, for tror det er sjældent folk betræder krat

Synes det er almindelig pli, at man samler efterladenskaber op efter sin egen hund, hvis det ligger så andre kan træde i det. At det så er mindre hyggeligt at tørre op midt inde i en gågade og det er tyndt er så noget andet...hehe men op skal det jo

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.