Opfordring til alle hunde-ejere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.378 visninger
35 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

lycly

Er I ikke SØDE at samle jeres hunds efterladenskaber op? Jeg ved godt at rigtig mange gør det, men NØJ hvor er der mange der ikke gør, og hvor er jeg træt af at have barnevognshjul indsmurt i hundelort . 

Please?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Kay

gør det allerede... men kan godt forstå din frustration for det er dælemer klamt!!

Anmeld

22. januar 2012

lycly

Kay skriver:

gør det allerede... men kan godt forstå din frustration for det er dælemer klamt!!

Dejligt ! Det tager jo heller ingen tid lige at samle op For det er bare MEGA klamt

Anmeld

22. januar 2012

Kay

LunaLykke skriver:

Dejligt ! Det tager jo heller ingen tid lige at samle op For det er bare MEGA klamt

ja det er mega klamt... har selv håndsprit med i min "hunde-jakken"... ikke at man får noget på fingrene for der er jo posen... sys bare det er klamt andet... hihi

Anmeld

22. januar 2012

Mussen2

LunaLykke skriver:

Er I ikke SØDE at samle jeres hunds efterladenskaber op? Jeg ved godt at rigtig mange gør det, men NØJ hvor er der mange der ikke gør, og hvor er jeg træt af at have barnevognshjul indsmurt i hundelort . 

Please?

Anmeld

22. januar 2012

Dinna88

Hold op, hvor er jeg glad for at jeg ikke er husejer, og må samle op for folk (I ved, hvis man har bed foran huset) 

Anmeld

22. januar 2012

MorTil4<3

LunaLykke skriver:

Please?

nu har jeg ikk hund længere
men da jeg havde samlede jeg ALDRIG op
ikk pga jeg ikk gad eller noget, MEN jeg havde så smart en hund der ikk kunne lide hvis man kiggede på ham, så han vendte altid hele bagdelen ind i en busk eller hæk hehe så det var simpelthen umuligt at samle dem op . .
men man havde også en hund der gik extremt sjovt til sidst hvis ikk han gik forbi en hæk eller lign i flere timer hehe

Anmeld

22. januar 2012

FrkT

Jeg gør det ikke 

MEN det er så fordi vi udelukkende går ture med dem i skoven, hvor de skider inde i "krattet", hehe.

Når vi flytter kommer vi nok til at gå ture med dem i byen, og der vil jeg selvfølgelig have poser med på turene, til hvis de skulle skide et uhensigtsmæssigt sted 

Anmeld

22. januar 2012

SHERO

SÅ enig... jeg samler altid op når jeg passer hunde, og kommer også til det når jeg får hund til sommer.... Her har vi en lang sti ned til bussen hvor elias ikke kan få lov til at gå selv, for der er ikke en m2 græs i siden der ikke ligger 4 lorte på... aaargh det er simpelthen for vammelt...

Anmeld

22. januar 2012

Jonatansmor

LunaLykke skriver:

Please?

Har man dyr, må det forventes at man skal skovle lort. På den ene eller anden måde ...

Men det er ikke kun hundens efterladenskaber, jeg finder i mit bybillede. Knuste flasker, cigaretskod, pizzaæsker, poser og det er bare for at nævne det jeg kunne komme i tanke om lige nu. Synes generelt vi mennesker er rigtigt dårlige til at holde vores udendøres omgivelser pæne.

Som om vi forventer at der er en anden der gør det, men det er der også: staten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.