Må man gerne have lidt ondt af sig selv. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2008

Pia.

Hej "Jebek" - mig kan du ikke gemme dig for...*s*

Vildt .... havde jeg ret JEBEK ???? - tror jeg skal være detektiv :P

Ja der er altid noget man mangler at få styr på... så i næste uge må det være skabene der får en tur.

Håber både du og drengene har det godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2008

Honningblomst

;);) det er jo ikke første gang du har været så god til sådan noget...altså..*S*

Jo, det går godt med os alle. Tiden går jo bare derud af. Hvad med jer...noget nyt:)
Og sikke stor mad er blevet, men det bliver de jo de små...selvom Konrad bestemt ikke har Bertram fart;)

Knus..

Anmeld

5. januar 2008

Pia.

ja det er jo ikke første gang,,, læser dig som en åben bog *GG*

godt at høre I alle har det godt...

Ja de bliver store de små, Mads han snakker i et væk og siger bare alt..
Lige i dag er hans nye sætning - far på ferie - siger han... også da han skulle tale i telefon med ham, sagde han far på ferie...*s*

hils R. og drengene, selvom de jo nok ikke kan huske os mere - jo den store kan jo nok, mon ikk.

Anmeld

5. januar 2008

Honningblomst

Ja, du gør så:$ Har skrevet til dig så mange gange på mobil....måske du har nyt nummer eller også bare noget andet. Det er helt fint og jo forståeligt nok.:'( Drengene kan SAGTENS huske jer. De taler så tit om jer og spørger hvornår de kan lege:)...billedet fra Mikkel til Konrad da han blev døbt har også sin fine plads. Så I er bestemt ikke glemt, men MEGET savnet. Så de bliver glad for hilsnen. Hvor er det fint han sådan snakker så meget, den lille mads..*S* Konrad snakker også og mere end Bertram gjorde, så det er hyggeligt. Han er en glad lille gut og en rigtig nussegøj...dejligt at prøve at have sådan et barn. Han er mors lille hjælper og meget far pylret. Så alt I alt går det godt og så alt det du sikkert kan læse, føle eller fornemme, som jeg ikke skriver her:$ Mange mange tanker, tusind hilsner og kæmpe kram fra mig og drengene til jer.

Anmeld

6. januar 2008

Pia.

Godmorgen... - så er der en dag mindre til Jim kommer hjem - puha, det er hårdt.

Vildt at drengene stadig kan huske os. det er jo alligevel over et år siden vi har set hinanden sidst, ja eller længere, kan faktisk ikke huske hvornår det var.

jeg er nu glad for vi stadig kan skrive sammen og pænt til hinanden*s*
selvom jeg ved at det aldrig vil blive som før, så er det nu rart at tonen er pæn ikk..

Men der er stadig mange ubesvaret spørgsmål ikk...
Har du stadig msn ??

Anmeld

6. januar 2008

Pia.

glemte lige...

skønt billede af Konrad... sidst jeg så ham var han jo en baby, det er han jo ikke mere.

vi passer vores gamle labrador som vi plejer hvert år, men sidder og venter på den bliver hentet, det er så dejligt når folk bare siger i løbet af dagen. *ss* er det nu eller om 6 timer ???

hmmm... nå ville bare lige fortælle dig at ham Lille Konrad er skøn på det billede...

ved ikke om du stadig har adressen til vores hjemmeside?

Anmeld

6. januar 2008

Honningblomst

Jo, det er det helt sikkert og ja, der er meget jeg gerne ville sige, men ikke lige her:S
Har desværre ikke messenger, men kunne være at jeg skulle få lavet en.

Tak for de søde ord om mindste-manden...Mads er også blevet en stor dreng og dejlig som altid, kan jeg se.:)

Han ligner da vidst sin far bare en lille smule;)

Jeg hars stadig det samme mobilnummer, hvis det er. Så du er mere end velkommen til at ringe, hvis du har lyst.
Nå, vil ikke skrive mere her, så bliver det vidst lidt for privat:$

Stort kram..

Anmeld

6. januar 2008

Pia.

hej igen...

jeg har ikke dit nummer mere... og ja vi skal ikke skrive mere her inde.:)

men hvis du vælger at oprette en msn -

så er min stadig den gamle adresse.

pia0631@hotmail.com ...

og også tak for de søde ord om Mads, jo han ligner sin far en lille bitte smule *S* - han kan vist ikke løbe fra nogen af sine børn.

Anmeld

6. januar 2008

Honningblomst

Tror sørme jeg fik msn til at virke...:) Har ikke brugt det i flere år.
Knus herfra den anden side;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.