Må man gerne have lidt ondt af sig selv. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.801 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. januar 2008

Pia.

SAVNER MIN MAND....(L) Kørte ham til bussen i går aftes kl. 20.00 da han skulle på skiferie. dette er noget han har drømt om i de sidste 10 år sammen med mig, men jeg er ikke helt så vild med idéen om at stå på ski så det er aldrig blevet til noget. I år fik han mulighed for at rejse med et par kollegaer og rigtige gode venner. Han sagde selv nej og ville ikke rejse uden os, men jeg vidste jo godt inders inde at HAN VIRKELIG GERNE VILLE MED.... Så med skulle han selvfølgelig, så rejsen fik han og nu er han så taget afsted... kan ikke huske hvornår jeg sidst har grædt så meget og savnet et andet menneske så meget. vi har i de sidste 10 år kun været væk fra hinanden 1½ døgn, nu skal vi undværre hinanden i 9 dage - SNØFT.. savner ham allerede så meget.... :'( Ud over det ønsker jeg jo han får en fantastisk dejlig ferie og jeg er sikker på det er rigtig sundt at få lov at savne hinanden, så meget. han har skrevet en masse beskeder allered for savnet er lige så stort den anden vej.... Okay håber det er iorden at jeg skriver lidt her, havde bare brug for at dele med nogen at jeg har lidt ondt af mig selv.:S Håber I alle sammen får en dejlig weekend... Knus Pia & de tre guldklumper.;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2008

Kloster

Sundt :)

Men ja savnet er stort.
Jeg synes, det er en rigtig sød ide, at du "giver ham lov" til at rejse, når det virkelig er det, han drømmer om. 9 dage er lang tid, men ihh hvor giver det et helt nyt pust i forholdet.

Min mand og jeg har heller ikke tidligere været væk fra hinanden i mere en den tid, det tager at ligge på barselsafd 3 gange ;)
Men efter han blev værkføre i det firma, han arb ved, rejser han meget/en del. Men man vænner sig til det.... På en god måde.
I denne weekend er han på kursus med vores hund og kommer først hjem i morgen. Synes det er godt, han gør det, han brænder for... Men jeg har stadig problemer med at falde i søvn om aftenen...

Venlig hilsen
Kloster
- Der er sammen med sin mand på 13. år 8D

Anmeld

5. januar 2008

Pia.

Tak kloster...

Dejligt med et par trøstende ord...
Syntes godt nok det er hårdt... men jeg er glad for at jeg har mine tre børn her, det hjælper jo en stor del.

Men ja det er helt sikkert sundt. og jeg ved i hvert fald at jeg ikke kan undværre ham.

Sikke et skønt billede af dine tre drenge kloster... - det er virkelig godt.

Knus og tak, Pia.

Anmeld

5. januar 2008

Honningblomst

Dejligt...for ham og jer. Altså måske ikke lige nu for dig,:'( men jeg er sikker på det også er rigtig sundt på sigt at være lidt væk fra hinaden og savne hinanden lidt. Når han kommer hjm er I jo som ny-forelskede igen. Så hyg du med ungerne og så må jeg indrømme at jeg godt kan følge dig med det der skiferie noget, så havde jeg altså også hellere sendt manden alene. Op med humøret... Knus.

Anmeld

5. januar 2008

Pia.

Tak "jebek"...

Ja det hele kommer nok til at gå, nu glæder jeg mig bare til at få ham hjem igen...

Men så må jeg jo bruge tiden fornuftigt, overvejer at ordne mine køkkenskabe..

JEBEK - har du tre drenge... syntes jeg kan kende din måde at skrive på - lidt sjovt, hvis jeg har ret. og så kunne jebek godt stå for de tre drenge.

måske jeg tager fejl... ?

Anmeld

5. januar 2008

Kloster

Hej Piamus.

Mange tak for komplimenten af billedet. Er også rigtig glad for det. Vi har et stort et i stuen også :)

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

5. januar 2008

Nan

Jeg kom til at tænke over det.

Hvis min mand skulle på ski ferie og jeg skulle blive derhjemme og passe unger alene ville jeg også have ondt af mig selv. Skulle jeg dog selv på skiferie og manden skulle passe ungerne derhjemme så tror jeg faktisk savnet af mystiske årsager ville være meget mindre.

Hvis jeg var i dine sko ville jeg nok sørge for ikke at belemre ham alt meget med mit afsavn (ikke at jeg siger at du gør det) og lade ham nyde skiferien og koble af med god samvittighed.

Du skal nok klare den Pia - kan man føde børn kan man alt.

Anmeld

5. januar 2008

Kloster

- kan man føde børn kan man alt.

Hørt!!

Ej hvor fedt at du skriver det. :))

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

5. januar 2008

Honningblomst

Hej Pia:$
Åh, altid godt at få ordnet, men bare så øv at komme igang.
Har selv et spisekammer som virkelig trænger, kan bare ikke finde min energi frem på denne her tid og der er jo også så meget andet man gerne vil.:S
Er sikker på du klarer de dage med bravour...du er jo sej.:) og klog;)
Knus.

Anmeld

5. januar 2008

Pia.

Tak søde Nan.

Ja jeg klare det helt sikkert, men det kommer alligevel bag på mig hvor hårdt det er...
Han har lige ringet hjem og han var bare SÅ GLAD (selvfølgelig er han det, han er på skiferie)
og jeg under ham det jo 100% ellers havde jeg jo ikke selv sendt ham afsted.
men det er mærkeligt og jeg mangler ham virkelig,,, nu ved jeg hvor meget han fylder i min hverdag efter 10 års ægteskab...(L)

Og den lille kommentar til sidst "kan man føde børn kan man klare alt" - den vil jeg tænke på næste gang jeg taler med ham, så jeg måske kan lægge på uden at være ked af det *S*

Tak for dit svar og trøstende ord.

Stort knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.