fra 4+6 til 11+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Masig

Kay skriver:

puhh pizza burger og rugbrød kan jeg slet ikke... men kanelsnegle... det er mums... og krydderboller med ost...

Haha ja krydderboller lever jeg også meget af.... Dog ikke med ost.. Jo buko smøreost.. Mmm... Men kanelsnegle.. ej, det tror jeg ikke jeg kunne... Hvis jeg skal spise kage så skal det være sådan noget sandkage lignende noget... Bar tørt og kedeligt hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Haha ja krydderboller lever jeg også meget af.... Dog ikke med ost.. Jo buko smøreost.. Mmm... Men kanelsnegle.. ej, det tror jeg ikke jeg kunne... Hvis jeg skal spise kage så skal det være sådan noget sandkage lignende noget... Bar tørt og kedeligt hehe...

andet kage er heller ikke mig... og heller ikke chokolade, marcipan og sådan noget... puhhh

Anmeld

22. januar 2012

Masig

Kay skriver:

andet kage er heller ikke mig... og heller ikke chokolade, marcipan og sådan noget... puhhh

Hehe det er jo slet ikke sjovt at være gravid altså...

Anmeld

22. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Hehe det er jo slet ikke sjovt at være gravid altså...

nej... har lige snakket med min mor.. vi skal til fest sammen på lørdag og hun spørg om jeg stadig er underlig med mad... og jeg må så svare ja... og hun siger at der er buffet så der burde være noget jeg kunne spise... hihi...

Anmeld

22. januar 2012

wmillapigenw

Fin lille mave du allerede har fået dig!

Anmeld

22. januar 2012

Kay

wmillapigenw skriver:

Fin lille mave du allerede har fået dig!

tak

håber den bliver lige så fin som din når den bliver større

Anmeld

22. januar 2012

B&J

sikke en super sød baby hule du er ved at få også natur dejlig smuk du også er og sikke et lys du har i øjne

Anmeld

22. januar 2012

Masig

Kay skriver:

nej... har lige snakket med min mor.. vi skal til fest sammen på lørdag og hun spørg om jeg stadig er underlig med mad... og jeg må så svare ja... og hun siger at der er buffet så der burde være noget jeg kunne spise... hihi...

Hehe så kan du gøre ligesom børnene ved sådan en buffet og bare tage pommes frites hehe...

Anmeld

22. januar 2012

Kay

B&J skriver:

sikke en super sød baby hule du er ved at få også natur dejlig smuk du også er og sikke et lys du har i øjne

mange tak for de søde ord

Anmeld

22. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Hehe så kan du gøre ligesom børnene ved sådan en buffet og bare tage pommes frites hehe...

ja eller frikadeller.. mums...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.