fra 4+6 til 11+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Det har jeg nu ikke fået endnu, men min mave er også kun vokset der nede ved buksekanten så ser bare ud som om jeg har topmave hehe...

jeg er bare fuld af luft... kan mærke det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Masig

Kay skriver:

jeg er bare fuld af luft... kan mærke det...

Det er jeg ikke så meget mere.. Kun lige om aftenen efter maden, men ellers ikke synes jeg...

Anmeld

22. januar 2012

nielsen80

Kay skriver:

kan jeg godt forstå men husk at tage billeder undervejs... så du kan se forskellen... jeg kunne ikke tro mine egne øjne da jeg så forskellen i dag... sys nemlig heller ikke man kunne se det store...

Ja jeg tager det første når jeg er 12+0(lige efter NF). Er lidt overtroisk, så tør ikke før

Det bliver bare dejligt at få den mave på, glæder mig helt vildt!!!!

Anmeld

22. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Det er jeg ikke så meget mere.. Kun lige om aftenen efter maden, men ellers ikke synes jeg...

puh jeg er hele tiden... men værst om aftenen... hvis jeg spiser så jeg er alm. met som jeg plejer... så puster jeg så meget op at det trykker så meget på maven at jeg sidder og får opstød op i munden... nogle dage er det så slemt så jeg kaster op...

Anmeld

22. januar 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Ja jeg tager det første når jeg er 12+0(lige efter NF). Er lidt overtroisk, så tør ikke før

Det bliver bare dejligt at få den mave på, glæder mig helt vildt!!!!

er der overtro omkring billeder af maven??

Anmeld

22. januar 2012

AnneP

Kay skriver:

ja... har ventet lidt med at ligge mavebilleder på... da det lige skulle være offentliggjort for alle at der var noget... og ja... så er det de første billeder af mig der kommer her ind  så nu får i de 3 der er taget... og ja... der er da sket lidt...

Hvor er du bare super smuk!!!

-og er vild med din baby-hule!

Anmeld

22. januar 2012

Kay

AnneP skriver:

Hvor er du bare super smuk!!!

-og er vild med din baby-hule!

Tak

Anmeld

22. januar 2012

TaAsJu

Hvor er det en fin mave

Anmeld

22. januar 2012

Kay

Mor til 2, snart 3 skriver:

Hvor er det en fin mave

mange tak

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Kay skriver:

haha ja... kan heller ikke lade vær med at smile ved tanken om at sidde med vores lille baby og sige "skal du over til OLLE skal du det?? ja du skal over til OLLE..." imens hun høre det... det eneste andet ollebarn (14 år) skal kalde hende mormor!? det er bare forkert...

smiler... er det din mormor??? vores oldemor hedder MORMOR OLDE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.