fra 4+6 til 11+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Kay skriver:

ja... har ventet lidt med at ligge mavebilleder på... da det lige skulle være offentliggjort for alle at der var noget... og ja... så er det de første billeder af mig der kommer her ind  så nu får i de 3 der er taget... og ja... der er da sket lidt...

Naaaiii... Du har afsløret dit kønne ansigt!!!

Dejligt at få sat billede på dig! Og fin mave! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Kay

Tilmeldt skriver:

Naaaiii... Du har afsløret dit kønne ansigt!!!

Dejligt at få sat billede på dig! Og fin mave! 

Tak

Anmeld

24. januar 2012

Kay skriver:

Tak

Hva sørensen, skal du først til NF. 31 jan?  Jeg skal i morgen!

Fulgtes vi ik nogen lunde ad? Jeg har termin et sted imellem 6 og 9 august.

Anmeld

24. januar 2012

Kay

Tilmeldt skriver:

Hva sørensen, skal du først til NF. 31 jan?  Jeg skal i morgen!

Fulgtes vi ik nogen lunde ad? Jeg har termin et sted imellem 6 og 9 august.

jo jeg har d. 9

men de havde glemt mig... så der var kun 1 tid tilbage inden for "rammen" så derfor må jeg vente de længere... men ihhh hvor jeg glæder mig

Anmeld

24. januar 2012

Kay skriver:

jo jeg har d. 9

men de havde glemt mig... så der var kun 1 tid tilbage inden for "rammen" så derfor må jeg vente de længere... men ihhh hvor jeg glæder mig

Øv, hvor tarveligt!

Jeg glæder mig dælme også.. Bliver rart at se lille blop igen!  Og så håber jeg de måske kan se kønnet.. Man kan jo være heldig, hvis det er en dreng, at de kan se en lille tissetrold!

Anmeld

24. januar 2012

Kay

Tilmeldt skriver:

Øv, hvor tarveligt!

Jeg glæder mig dælme også.. Bliver rart at se lille blop igen!  Og så håber jeg de måske kan se kønnet.. Man kan jo være heldig, hvis det er en dreng, at de kan se en lille tissetrold!

ja jeg vil helt klart også spørge om de vil gætte på kønnet...

i min familie er der blevet odset om kønnet... og vædet is og mange andre ting... hihi... kæresten og hans familie er ikke i tivl om at det bliver en dreng...

Anmeld

24. januar 2012

Kay skriver:

ja jeg vil helt klart også spørge om de vil gætte på kønnet...

i min familie er der blevet odset om kønnet... og vædet is og mange andre ting... hihi... kæresten og hans familie er ikke i tivl om at det bliver en dreng...

Ha ha... Det var sguda en praktfuld idé!!   Det kunne være jeg lige skulle sætte gang i en lille bud rundte, inden i morgen!!

Jeg er nu ik i tvivl om at det er en dreng! hehe..

Anmeld

24. januar 2012

Kay

Tilmeldt skriver:

Ha ha... Det var sguda en praktfuld idé!!   Det kunne være jeg lige skulle sætte gang i en lille bud rundte, inden i morgen!!

Jeg er nu ik i tvivl om at det er en dreng! hehe..

jeg har også en fornemmelse af det er en dreng... men jeg vil sååå gerne havde en pige først...  ved godt det ikke er pænt at sige... og jeg bliver også glad lige meget hvad...

er bare så træt af at min svigermor bliver ved at sige at vi kun vil få drenge... for sådan er det i den familie...

Anmeld

24. januar 2012

Mira0911

Floooot mave... 

Anmeld

24. januar 2012

Kay

Mira0911 skriver:

Floooot mave... 

tak fuld af luft hele tiden også derfor den er vokset så meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.