fra 4+6 til 11+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Masig

Kay skriver:

ja... spændende og nøj jeg er vokset...

Synes jeg godt nok også jeg er... Andre kan ikke se det hvis jeg har alm sådan lidt løst tøj på, de tror nok bare det stadig er julemaden, men altså mine bukser kan ikke rigtig lukkes mere, eller jo men så strammer de altså, og uanset hvad jeg har på af bluser så stikker der altså en lille bule frem... Men rart at vide jeg ikke er den eneste, så er det nok ikke bare indbildning hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Masig

Og ja som de andre siger, rart at se hvem man taler med

Anmeld

22. januar 2012

Kay

twinboys skriver:

Aaaaaaalt for længe

sorry....

vi manglede kun kærestens mormor der fik det afvide i dag... hende har vi sådan gemt til sidst... for vi ved hun ikke ville blive glad... hun vil ikke være gammel... og det er man hvis man er olde... og så kan hun ik ret godt li min kæreste og hans bror... men hun skulle vide det før end der lå billeder på nettet

Anmeld

22. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Synes jeg godt nok også jeg er... Andre kan ikke se det hvis jeg har alm sådan lidt løst tøj på, de tror nok bare det stadig er julemaden, men altså mine bukser kan ikke rigtig lukkes mere, eller jo men så strammer de altså, og uanset hvad jeg har på af bluser så stikker der altså en lille bule frem... Men rart at vide jeg ikke er den eneste, så er det nok ikke bare indbildning hehe...

nej bestemt ikke jeg har droppet at skjule noget... fredag fik jeg kommentare fra en dame i toget om at jeg var gravid... så ja... det er slut med at forsøge at gemme maven...

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Kay skriver:

sorry....

vi manglede kun kærestens mormor der fik det afvide i dag... hende har vi sådan gemt til sidst... for vi ved hun ikke ville blive glad... hun vil ikke være gammel... og det er man hvis man er olde... og så kan hun ik ret godt li min kæreste og hans bror... men hun skulle vide det før end der lå billeder på nettet

iiihhh altså de gamle damer

Anmeld

22. januar 2012

Kay

Baagøe skriver:

Hvor er du fin Dejligt at få sat ansigt på dig tilligemed

ja tænkte det var en god anledning

Anmeld

22. januar 2012

Masig

Kay skriver:

nej bestemt ikke jeg har droppet at skjule noget... fredag fik jeg kommentare fra en dame i toget om at jeg var gravid... så ja... det er slut med at forsøge at gemme maven...

Det har jeg nu ikke fået endnu, men min mave er også kun vokset der nede ved buksekanten så ser bare ud som om jeg har topmave hehe...

Anmeld

22. januar 2012

nielsen80

Hold op hvor er du fin

Glæder mig meget til man kan se det på mig også.

Anmeld

22. januar 2012

Kay

twinboys skriver:

iiihhh altså de gamle damer

haha ja... kan heller ikke lade vær med at smile ved tanken om at sidde med vores lille baby og sige "skal du over til OLLE skal du det?? ja du skal over til OLLE..." imens hun høre det... det eneste andet ollebarn (14 år) skal kalde hende mormor!? det er bare forkert...

Anmeld

22. januar 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Hold op hvor er du fin

Glæder mig meget til man kan se det på mig også.

kan jeg godt forstå men husk at tage billeder undervejs... så du kan se forskellen... jeg kunne ikke tro mine egne øjne da jeg så forskellen i dag... sys nemlig heller ikke man kunne se det store...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.