Uha, har lige bestilt ferie !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2009

Lise

Hvorfor må Emil ikke komme med ud og flyve? Det er da ingen problem... hellere en flyvetur på 2-3 timer end 4-5 timer i en bil! Synes jeg.

Nå, jamen - for første gang i mange år (med undtagelse af sommeren 2007) skal jeg/vi ikke udenlands. Der er i hvert fald ikke planlagt noget. Vi skal i stedet i en uges sommerhus ved Flensborg Fjord (ml. Gråsten og Sønderborg eller sådan noget....) sammen med mine forældre, min bror+kone+barn. Det skal vi i slutningen af juli. Det var så pisse hårdt at være afsted i varmen i Toscana med Simon sidste år, så vi bestemte os for at holde ferie på hans præmisser i år............. Så det bliver i DK med sandkasse og gynger i haven. Og så benern op, og så kan bedstemor lege med Simon... aaah, det bliver godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2009

Marco2

Tror vi ender med en tur til noget resort-værk på Mallorca eller lignende hvor vi er sikre på at vejret er godt. Vi var jo på Kreta sidste sommer, og det gik godt med Emily. Så vi skal finde noget hvor der er gode børnepools og tæt på strand så vi kan lege derned.

Vi har ferie i uge 28, 29 og 30. Så vi er forhåbentligt heldige med vejret de dage vi skal være i Danmark.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.