Uha, har lige bestilt ferie !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. marts 2009

Anja

Trænger sådan til sol og sommer, så nu har vi afbestilt det sommerhus vi havde booket ved Silkeborg en uge i maj og istedet bestilt 2 uger på Gran Canaria

Har I andre booket sommerferie ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2009

Ny mor

åhhhhhhhhhhh, det lyder skønt Vi har ikke planlagt noget endnu....

Birgitte, der savner sol og varme.....

Anmeld

12. marts 2009

mor til en del

Super duper lækkert, når du nu trænger sådan.

Vi skal ingen steder, ud over endags udflugter, når vejret byder...... istedet skal vi i gang med at lave køkkenet og stuen uha hvor jeg ikke orker......

Anmeld

12. marts 2009

Grynt

Ihhh altså dét lyder bare lex med sådan en ferie. Gid det var mig. Men vi må vente 4 år endnu før end vi er 100% gældsfri og ikke skylder en eneste øre væk før end vi kan eller vil nyde en fed ferie udenlands. Men pyt med det, vi skal hele familien til festival og så holder vi igen i år sommerferie i vores dejlige sommerhus,.

KH Tina

Anmeld

12. marts 2009

Grynt

Ihhh altså dét lyder bare lex med sådan en ferie. Gid det var mig. Men vi må vente 4 år endnu før end vi er 100% gældsfri og ikke skylder en eneste øre væk før end vi kan eller vil nyde en fed ferie udenlands. Men pyt med det, vi skal hele familien til festival og så holder vi igen i år sommerferie i vores dejlige sommerhus,.

KH Tina

Anmeld

12. marts 2009

Kaufie

Skøøøønt ....

Vi har ikke lagt planer for sommeren endnu. Men højt på min ønskeseddel står en tur til London, hvor min veninde løber rundt og er gravid med termin i maj. Så mon ikke det bliver noget med at installere William hos mine forældre i en forlænget weekend - og så ellers en masse små-ture med ham - fx til stranden.

Anmeld

13. marts 2009

linemus

Hvor lækkert!! Det lyder også lidt bedre end Silkeborg

Vi skal nok ikke noget særligt. Måske bliver det til en uge i sommerhus igen i år, men det er svært, når vi ikke ved, om jeg får job eller ej.

Jeg har ellers lige siddet og drømt mig væk til Spanien. Har fundet et billigt flyselskab, og hvis vi rejser i starten af maj, kan vi alle 5 komme afsted for 4400,- retur. Er det ikke billigt? Det gad jeg godt. Min mor har hus dernede, så lejen koster gratis.

Line - vil gerne ligge på en strand og blive gennemvarmet af solen lige nu

Anmeld

13. marts 2009

Anja

linemus skriver:

Hvor lækkert!! Det lyder også lidt bedre end Silkeborg

Vi skal nok ikke noget særligt. Måske bliver det til en uge i sommerhus igen i år, men det er svært, når vi ikke ved, om jeg får job eller ej.

Jeg har ellers lige siddet og drømt mig væk til Spanien. Har fundet et billigt flyselskab, og hvis vi rejser i starten af maj, kan vi alle 5 komme afsted for 4400,- retur. Er det ikke billigt? Det gad jeg godt. Min mor har hus dernede, så lejen koster gratis.

Line - vil gerne ligge på en strand og blive gennemvarmet af solen lige nu

Til den flypris og gratis hus, så havde jeg da helt sikkert fundet tid til at tage derned

Anmeld

13. marts 2009

linemus

Anja skriver:

Til den flypris og gratis hus, så havde jeg da helt sikkert fundet tid til at tage derned

Anmeld

13. marts 2009

Susan1978

eiii i taler også om sommerferie...

vi har ferie en uge sidst i maj og de 2 første uger i august.. også er vi nok ikke så heldige med vejret alligevel.

Jannik vil ikke flyve endnu mens Emil er så lille, så sydpå kommer vi desværre ikke endnu.

men jeg vandt jo et gavekort på 5000 sidste år og jeg vil prøve at se om vi kan finde et fedt sommerhus i fx nordjylland også tage afsted i slutningen af Maj eller starten af August.

Vi rigtig gerne til det der skallerup klit, men er ikke sikker på at det findes hos Dansk fri ferie som gavekortet er til.

En ting er hvert fald helt sikkert, vi skal ikke på storby ferie igen med så små børn..

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.