Dreng! sov! nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

tinasmor

Jonatansmor skriver:

LOL!

Det er præcist det der kommer til at ske idag - vi står søndag morgen kl 8 på legepladsen

Sover hun så længe nu, eller er der intet håb?

Da hun blev omkring to år blev det bedre og da hun var 3 sov hun indtil kl 6.15, nu er hun oppe på at kunne sove til 6.30 og er næsten 4 år. Så DET bliver bedre. Ved nogle er det bare en kort periode, forhåbenligt er det kun i kort tid jeres barn "driller"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Vi har også prøvet at tysse på ham, med det resultat at han bliver halvsur og begynder at råbe .....

Prøvede også at sige "Så SOVER vi!" ... virkede heller ikke...

Måske er det simpelthen fordi han aldrig før har sovet i vores seng? Jeg har været (er) forskruet på mange punkter, det at han skulle sove op ad mig var et af dem..

Hvis han ikke er vant til jeres seng, kunne det vel godt være en af grundene til, at han ikke vil sove videre derinde, ja.

Men jeg ville nu prøve igen for at se, om det ikke kunne lykkes. Dog ville jeg ikke lade ham ligge i sin egen seng, hvis han er ked af det eller skriger eller andet, men hvis min datter ligger i sin seng og leger og snakker, kan jeg godt lade hende ligge, til hun vil op.

Jeg tror bare, I skal prøve jer frem og se, hvad som virker for ham/jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.