ude og handle (barnet bliver hysterisk)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

B&J

vores dreng er 22mdr og har aldrig været sådan inu...

men for det meste er vi også 2 ude og handle og vi lader altid vores dreng hjælp med feks han holder noget eller går med noget så han syntes det er spænde at handle og det han sidder med eller går med kan lige så vel være en pakke æg som pasta det er næsten aldrig noget til ham... men han elsker også at hjælpe til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

morethanperfect

Jonatansmor skriver:

Det gjorde min mor også ved os - hun gik om på den anden side og lod os komme når vi synes det blev en tand for pinligt.

Benhårdt, men vi er nu voksne mennesker og plager ikke, så det virker vel?

Syns også det er den rigtige måde at gøre det på ..
Meen der er så mange meninger om det

Anmeld

21. januar 2012

twinboys

Har nu aldrig prøvet det i de snart 9 år jeg har været moar... Men hvis de have gjort det og havde smidt sig nej på gulvet så havde jeg gjort det samme... dvs. lagt mig ned på gulvet og "snakket" samme sprog som dem og så tror jeg de hurtigt havde rejst sig op, fordi det ikke er normalt at voksne gør det...

Majbritt

Anmeld

21. januar 2012

Ciss

helle85 skriver:

jeg tænker at det ikke kun er mig der har stået i den situation, så jeg er lidt nysgerig efter at vide hvad i andre gør

jeg var ude at handle med min datter i dag også ville hun have noget, som jeg ikke syntes at hun skulle have idag og så smid hun sig på gulvet og var helt hysterisk, og slet ikke til at tale med, så bar hende op til kassen og betalt de vare vi nu havede i kurven og cyklede hjem

det skal lige siges at det er meget sjældent hun er så dan nå vi er ude at hande som regl plejer jeg at kunne forklare hende hvorfor jeg ikke syntes at hun skal have de ting og hun plejer at accepter det

Jeg har ladt min pige ligge på gulvet og handlet videre. Jeg giver ikke efter, hvis de begynder på den slags. Lillebror har ikke gjort det endnu, men det kommer sikkert, for han er en stædig lille rad. . Storesøster har gjort det en gang. Jeg tog vognen med mig og gik måske 5-7 skridt og begyndte at se på ting i hyllen der. Det tog faktisk ikke lang tid, før hun kom listene. Hun var stadig i dårlig humør og klagede sig en del resten af handletiden, men jeg gennemførte handlingen, for vi har lidt for langt til butikken, til at jeg kan tage flere ture om dagen.

Og så fik hun en besked om, at hvis hun opfører sig sådan, kan hun ikke være med på butikken.

Anmeld

21. januar 2012

anja89

helle85 skriver:

jeg tænker at det ikke kun er mig der har stået i den situation, så jeg er lidt nysgerig efter at vide hvad i andre gør

jeg var ude at handle med min datter i dag også ville hun have noget, som jeg ikke syntes at hun skulle have idag og så smid hun sig på gulvet og var helt hysterisk, og slet ikke til at tale med, så bar hende op til kassen og betalt de vare vi nu havede i kurven og cyklede hjem

det skal lige siges at det er meget sjældent hun er så dan nå vi er ude at hande som regl plejer jeg at kunne forklare hende hvorfor jeg ikke syntes at hun skal have de ting og hun plejer at accepter det

Det er kun sket få gange med den store men da hun en dag gjorde det mens jeg var høj gravid valgte jeg at sige at enten stoppede hun ellers gik vi hjem uden at handle aftensmaden og at hun så måtte få en rugtbrødsmad med smør da vi ikke havde andet der hjemme..

Det endte med at hun forsatte og jeg stillede hvad jeg havde og tog en hysterisk datter i hånden og gik hjem.. Med hensyn til aftensmaden fik hun rugbrød med smør da jeg virkelig ikke havde andet hjemme og nægtede at ringe efter pizza da jeg syntes det ville være en belønning  Og siden den dag har hun ikke skabt sig  Men frygter lidt når den lille på nu 20 måneder gør det

Anmeld

21. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

De få gange min datter bliver hysterisk, når vi er ude at handle, lader jeg hende ligge på gulvet og går lidt væk - så plejer det at gå over meget hurtigt.

Jeg handler dog altid færdig, da der jo er en grund til, vi er i supermarkedet

Anmeld

21. januar 2012

Pipsle2012

Jonatansmor skriver:

Det gjorde min mor også ved os - hun gik om på den anden side og lod os komme når vi synes det blev en tand for pinligt.

Benhårdt, men vi er nu voksne mennesker og plager ikke, så det virker vel?

Det gjorde min mor også når jeg blev hysterisk 

Og lige pludselig opdagede jeg at folk stod og kiggede på mig og så blev jeg flov, og så var der ikke mere fis og ballade med mig 

Så den metode vil jeg afprøve hvis min datter bliver hys når hun bliver større 

Anmeld

21. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

her er vi så to om at handle når han er med da manden er den eneste med kørekort

Så der bliver handlet færdigt mens vi skiftes til at holde ham og prøve ad med sut for at han finder lidt ro...

men da vi også handler faste steder og næsten altid det samme så tager det ikke særlig lang tid lige at rende igennem butikken og finde tingene.. hvis det var i Kvickly ville jeg nok bare gå ud og sætte mig på bænkene og prøve at amme mens manden betalte varerne hvis det blev rigtig slemt..

Anmeld

22. januar 2012

lio

Chalala85 skriver:

HHvHvaJeg har aldrig oplevet det selv.. heldigvis. Men har da set flere der oplever det, tror måske man skal tage fat i barnet og sige at hvis de ikke stopper så tager vi hjem slut prut. Og så selv gøre alvor af sine "trusler" det ville umiddelbart være min fremgangsmåde.

hvad er truslen I at sige "så går vi hjem fra netto" det er jo ikke super øv for barn mere problematisk for den voksne  hvis man SKAL have købt noget vigtigt eksempelvis. 

Anmeld

22. januar 2012

helle85

Äiti Bianca skriver:

hvad er truslen I at sige "så går vi hjem fra netto" det er jo ikke super øv for barn mere problematisk for den voksne  hvis man SKAL have købt noget vigtigt eksempelvis. 

heldigvis skulle jeg ikke købe noget vigtigt da vi køber ind til en uge af gange. det er en straf for hende at hun godt ved at de næste par gange kommer hun ikke med ned at handle, for hun, fordi hun godt kan li at hjælpe med at tage de vare jeg fortæller vi skal have og sådan noget. også viste hun at vi manglede sukker til morgen maden og hun blev ked af dt da vi kom hjem fordi vi ikke have købt sukker, så jeg tror nu nok hun lærer lidt af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.