helle85 skriver:
jeg tænker at det ikke kun er mig der har stået i den situation, så jeg er lidt nysgerig efter at vide hvad i andre gør
jeg var ude at handle med min datter i dag også ville hun have noget, som jeg ikke syntes at hun skulle have idag og så smid hun sig på gulvet og var helt hysterisk, og slet ikke til at tale med, så bar hende op til kassen og betalt de vare vi nu havede i kurven og cyklede hjem
det skal lige siges at det er meget sjældent hun er så dan nå vi er ude at hande som regl plejer jeg at kunne forklare hende hvorfor jeg ikke syntes at hun skal have de ting og hun plejer at accepter det
Jeg har ladt min pige ligge på gulvet og handlet videre. Jeg giver ikke efter, hvis de begynder på den slags. Lillebror har ikke gjort det endnu, men det kommer sikkert, for han er en stædig lille rad.
. Storesøster har gjort det en gang. Jeg tog vognen med mig og gik måske 5-7 skridt og begyndte at se på ting i hyllen der. Det tog faktisk ikke lang tid, før hun kom listene. Hun var stadig i dårlig humør og klagede sig en del resten af handletiden, men jeg gennemførte handlingen, for vi har lidt for langt til butikken, til at jeg kan tage flere ture om dagen.
Og så fik hun en besked om, at hvis hun opfører sig sådan, kan hun ikke være med på butikken.
Anmeld