Jeg vil studere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Chr-Hei

MLT skriver:

Det var da helt vildt, så meget du får...

Jeg får kun udbetalt 5.274,- inkl. su lån, og deri mener jeg altså også, at der er det suplerende su lån.. 

Dit det lyder altså vildt lav.. Er det satser hun er kommet med, med stanard SU og SU lån jeg har fået at vide af flere nu...

Kommer selvfølgelig and på fradrag men det burde ikke kunne blive så lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Bassemor<3

MLT skriver:

Det var da helt vildt, så meget du får...

Jeg får kun udbetalt 5.274,- inkl. su lån, og deri mener jeg altså også, at der er det suplerende su lån.. 

hvis du er under 20, for du ikke fuld su på 5600 kr før skat. Da din su sats er beregnet efter dine forældres indkomst til du er 20. Når du fylder 20 stiger du til de 5600 kr. 

Anmeld

22. januar 2012

MLT

babyboy2012 skriver:

hvis du er under 20, for du ikke fuld su på 5600 kr før skat. Da din su sats er beregnet efter dine forældres indkomst til du er 20. Når du fylder 20 stiger du til de 5600 kr. 

Fordi jeg er forældre er min SU uafhængig af mine forældres indkomst

Anmeld

22. januar 2012

MLT

Chr-Hei skriver:

Dit det lyder altså vildt lav.. Er det satser hun er kommet med, med stanard SU og SU lån jeg har fået at vide af flere nu...

Kommer selvfølgelig and på fradrag men det burde ikke kunne blive så lidt?

Jeg vil lige ind og tjekke i min e-boks, hvordan mine satser ser ud.. 

Anmeld

23. januar 2012

Mor til Majbørn

Chr-Hei skriver:

Det kommer desværre ikke til at hænge sammen med offentlig transport, da vi ikke har nogle forbindelser til den by jeg skal studere i. Hvad angår arbejde ved siden af kommer det også til at knibe med afhentning af børnene med kærestens arbejdestider. Men af hvad jeg kan se burde.det kunne hænge sammen alligevel:-)

Der findes mange typer af studiejobs, det afhaenger selvf. af hvad du vil lave - men jeg var bl.a. tilknyttet opdateringer af hjemmesider, hvor jeg arbejdede hjemmefra... Maaske kan du finde saadan noget?

Anmeld

23. januar 2012

Pige2009

MamiTulle skriver:

Hejsa..

Jeg ville mene du kun kan få alm. su omkring 5000kr udbetalt, og ikke andet idet du ikke er eneforsøger og idet din kæreste har en god løn. Men du kan vælge, at tage SU -lån.

Ellers ring til SU og hør nærmere.

Det vil jeg også umiddelbart sige. Fripladstilskud til institution er husstandsindkomstbetinget, så det er afhængig af den totale indkomst, men det kan du se mere om på din kommunes hjemmeside

Anmeld

23. januar 2012

Chr-Hei

babyboy2012 skriver:

Ser ud til du har ret meget tjek på det her...

Hvor langtid før skal man søge ved du det?

Anmeld

23. januar 2012

Bassemor<3

Chr-Hei skriver:

Ser ud til du har ret meget tjek på det her...

Hvor langtid før skal man søge ved du det?

tror ikke du skal søge, du stiger automatisk når du fylder 20, det gjorde jeg i hvert fald 

Anmeld

23. januar 2012

Chr-Hei

babyboy2012 skriver:

tror ikke du skal søge, du stiger automatisk når du fylder 20, det gjorde jeg i hvert fald 

Øhh tror du har blandet mig og hende den anden sammen..
Det er mig der skal til at studere Jeg er snart 23..

Anmeld

23. januar 2012

ZamanogDania

Du kan søg 1 måned før din skole start. Du søger os om lån, når de har accepteret det så skriver du på min su hvor meget su du kunne tænke dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.