Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MLT skriver: Det var da helt vildt, så meget du får...Jeg får kun udbetalt 5.274,- inkl. su lån, og deri mener jeg altså også, at der er det suplerende su lån..
Det var da helt vildt, så meget du får...Jeg får kun udbetalt 5.274,- inkl. su lån, og deri mener jeg altså også, at der er det suplerende su lån..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvis du er under 20, for du ikke fuld su på 5600 kr før skat. Da din su sats er beregnet efter dine forældres indkomst til du er 20. Når du fylder 20 stiger du til de 5600 kr.
babyboy2012 skriver: hvis du er under 20, for du ikke fuld su på 5600 kr før skat. Da din su sats er beregnet efter dine forældres indkomst til du er 20. Når du fylder 20 stiger du til de 5600 kr.
Fordi jeg er forældre er min SU uafhængig af mine forældres indkomst
Chr-Hei skriver: Dit det lyder altså vildt lav.. Er det satser hun er kommet med, med stanard SU og SU lån jeg har fået at vide af flere nu... Kommer selvfølgelig and på fradrag men det burde ikke kunne blive så lidt?
Dit det lyder altså vildt lav.. Er det satser hun er kommet med, med stanard SU og SU lån jeg har fået at vide af flere nu... Kommer selvfølgelig and på fradrag men det burde ikke kunne blive så lidt?
Jeg vil lige ind og tjekke i min e-boks, hvordan mine satser ser ud..
Chr-Hei skriver: Det kommer desværre ikke til at hænge sammen med offentlig transport, da vi ikke har nogle forbindelser til den by jeg skal studere i. Hvad angår arbejde ved siden af kommer det også til at knibe med afhentning af børnene med kærestens arbejdestider. Men af hvad jeg kan se burde.det kunne hænge sammen alligevel:-)
Det kommer desværre ikke til at hænge sammen med offentlig transport, da vi ikke har nogle forbindelser til den by jeg skal studere i. Hvad angår arbejde ved siden af kommer det også til at knibe med afhentning af børnene med kærestens arbejdestider. Men af hvad jeg kan se burde.det kunne hænge sammen alligevel:-)
MamiTulle skriver: Hejsa.. Jeg ville mene du kun kan få alm. su omkring 5000kr udbetalt, og ikke andet idet du ikke er eneforsøger og idet din kæreste har en god løn. Men du kan vælge, at tage SU -lån. Ellers ring til SU og hør nærmere.
Hejsa..
Jeg ville mene du kun kan få alm. su omkring 5000kr udbetalt, og ikke andet idet du ikke er eneforsøger og idet din kæreste har en god løn. Men du kan vælge, at tage SU -lån.
Ellers ring til SU og hør nærmere.
Det vil jeg også umiddelbart sige. Fripladstilskud til institution er husstandsindkomstbetinget, så det er afhængig af den totale indkomst, men det kan du se mere om på din kommunes hjemmeside
Chr-Hei skriver: Ser ud til du har ret meget tjek på det her... Hvor langtid før skal man søge ved du det?
Ser ud til du har ret meget tjek på det her... Hvor langtid før skal man søge ved du det?
tror ikke du skal søge, du stiger automatisk når du fylder 20, det gjorde jeg i hvert fald
babyboy2012 skriver: tror ikke du skal søge, du stiger automatisk når du fylder 20, det gjorde jeg i hvert fald
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128