SussieThyssen skriver:
Så må den gamle kone her vist hellere trøste lidt 
Kroppen er så viseligt indrettet at den frigør en masse naturligt morfin under fødslen, at man slet ikke mærker at man brister, den morfin er endda så effektiv, at de fleste kan blive syet uden bedøvelse i en til to timer efter fødslen, for man er helt følelsesløs i området i et godt stykke tid bagefter.
De fleste kvinder brister mere eller mindre under en fødsel, og selvom der i sjældne tilfælde kan være episoder, hvor det er et større broderiarbejde bagefter, så slipper langt de fleste for mén.
Naturen har indrettet kvindekroppen så smart at hun hurtigt heler op igen.
I gamle dage for ikke ret længe siden, syede man slet ikke noget som helst, og selv der helede kvinderne op af sig selv.
At man så syr os sammen i vore dage, er med til at hele os hurtigere, så vi ikke går og slås med det og ekstra blødninger i længere tid.
Men det er nu engang kroppens ekstra sikkerhedsventil at vi netop KAN briste, for tænk nu hvis vi ikke kunne, så ville barnet jo ikke kunne komme ud. Nu skal man kun glæde sig over at kroppen lige har de ekstra cm at kunne give af, hvis det er nødvendigt, og som før sagt, så har naturen altså også forebygget ved at frigøre morfin, så man slet ikke mærker det.
Det er da smart, ikke?? 
Som de andre siger, så tænker man slet ikke over det, når man først ligger der, for man har alt for travlt med alt muligt andet, igen naturens egen måde at sørge for, at man ikke hænger sig i den slags ting midt under fødslen.
Følg jordemoderens instrukser under fødslen, og lyt til din krop, så skal det nok gå alt sammen.

Kærligst
Sussie
(der selv fik foretaget flotte stramajbroderier efter begge sine fødsler)
Hvis vi kendte hinanden IRL er jeg sikker på jeg ville komme til at slæbe dig med til min fødsel så kan man da kun være tryg og veltilpas