celkt skriver:
Må jeg spørge om, hvorfor du vil blande dig i det?!?
Hvis det er et pars højeste ønske at få et barn, selvom kvinde så er, lad os sige 45, og ikke kan selv, hvorfor skulle vi andre så få ondt i rumpen over at de søger hjælp udenlands?? Hvis den kvinde, der agerer rugemor gør det frivilligt, hvad er så problemet??
Det er selvfølgeligt ment som et pænt og venligt spørgsmål?? 
Jeg undrer mig rigtig meget over det her..
Kvinden er psykisk ustabil og er derfor blevet nægtet adoption da det er vurderet at parret ikke kan passe barnet.. Mandan er tilbage udviklingsmæssigt og kan ikke bidrage med noget til barnet..
Jeg har set den her kvinde få taget sine to store børn fra sig på grund af omsorgssvigt..
Den eneste mulighed de så har for et barn er en rugemor, og det er jo så som jeg husker ganske ulovligt her i DK..
MEN grunden til at jeg blander mig er at jeg synes det er virkelig synd for det her barn der bliver født ind til en meget uvis fremtid..
Derfor er jeg nysgerrig for at finde ud af HVAD jeg kan gøre, for at det her barn ikke skal hen og ødelægges ved det her par, ligesom de to store børn blev..
Hvis de var et ganske normalt fungerende par, havde jeg nok også bare set stort på det, men det er de altså ikke..
Anmeld