mor:) skriver:
min kæreste arbejder som socialrådgiver, og de vil helst ikke tvangsfjerne børn. Så det bliver ikke bare sådan gjort. Og som fagperson må du også vide at der skal rigtig meget til før der sker en tvangsfjernelse.
Det afhænger altså aff den enkelte pædagog! Jeg er SIKKER på der bliver tvangsfjernet børn, som ikke burde være fjernet, ligesom der er børn som BURDE blive fjernet, men som ikke bliver det!
Hannahs pædagog har skrevet ting ned i en rapport, som virkelig ikke giver nogen mening! Fx at Cecilya var en mut pige, som ikke ville sige hej til hende. Sjovt nok mærker børn, når forældrene har modstand imod en person, hvilket Hannah selvfølgelig har haft af frygt for at miste sin datter. Cecilya er stort set ALTID glad på TV, har god øjenkontakt med sin mor osv. Og det er tydeligt at se at Hannah elsker hende over alt på jorden og virkelig kæmper!
Desuden blev der påpeget ting som uglet hår og snot
Min søn får også uglet hår, fordi jeg elsker at nusse ham i håret, og snotnæse, det har nærmest ALLE børn i samtlige vuggestuer!
Og hvis kommunen/pædagoen kan bygge en tvangsfjernelse på en masse mindre ting, som ikke engang er grundlag for en tvangsfjernelse, så tror jeg ikke på at ingen børn bliver fejlagtigt fjernet. Kender selv et tilfælde, hvor der var sket en fejl og hvor moren fik barnet tilbage igen! Stakkels mor og stakkels barn!
Anmeld