Er I ikke søde at stemme og giver jeres mening til kende? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Sofia

Jeg er ikke så vild med nogen af dem. Ville helt sikkert vælge Thea i stedet. Det synes jeg er så fint!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

FrkT

Anonym skriver:

Tak for dit svar

For klodset at udtale, tænker du? Eller er det mere at det for den ældre generation bliver svære og dermed klodset?

Ikke som sådan svært at udtale, nej. Synes bare ikke det lyder flot, det lyder sådan lidt kluntet/klodset i det. Hvor Athea lyder meget finere og mere elegant på en måde 

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Ikke som sådan svært at udtale, nej. Synes bare ikke det lyder flot, det lyder sådan lidt kluntet/klodset i det. Hvor Athea lyder meget finere og mere elegant på en måde 

Okay Tak

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Jeg er ikke så vild med nogen af dem. Ville helt sikkert vælge Thea i stedet. Det synes jeg er så fint!

Thea syntes vi er lidt for kedeligt og almindeligt hehe

Anmeld

19. januar 2012

Pigent

Anonym skriver:

Godaften skønne baby.dk´ere

Er I ikke søde at hjælpe mig og manden med at vælge et pige navn til vores datter?

Vi svinger mellem disse to navne: Athea og Athena.

Hvad tænker I om navnene og hvilket et kan I bedst li`?

Vores tanker er:

Athea: Kort ligesom brors navn, ingen I dk der hedder, så hun kommer ikke i klasse med 5 andre ved samme navn, og det har en naturlig stavemåde tænker vi

Athena: Langt ift. brors navn, kun 63 der hedder det, blødt navn Passer måske mere til en blid pige, og ved vi jo selvfølgelig endnu ikke om hun er selvom hun virker som en bestemt lille dame.. griner.. Far tænker at det minder for meget om Athen? men tænker du Athen/græsk, når du blot hører navnet?

Vil så gerne finde navn til den lille, så vi endnu bedre kan knytte os til hende  det er bare så svært at vælge

Har stemt Athea 

Anmeld

21. januar 2012

Anonym trådstarter

Barnepigen skriver:

Har stemt Athea 

Tak fordi du stemte

Anmeld

21. januar 2012

Benjamins'mor

Athea.

Anmeld

21. januar 2012

mmh

Jeg har stemt Athena Er jo græsk sproglig, så det kan aldrig blive for græsk til mig

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Athea.

Tak fordi du stemte

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

mmh skriver:

Jeg har stemt Athena Er jo græsk sproglig, så det kan aldrig blive for græsk til mig

Hehe Men tænker du græsk når du hører navnet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.