Er I ikke søde at stemme og giver jeres mening til kende? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Anonym trådstarter

krejl skriver:

Jeg synes begge navne er søde, jeg vil blot også lige nævne: Althea. Det er jo meget tæt på de to andre

Er ikke helt med, Athea er det ene navn og Athena det andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

FrkT

Stemmer på Athea. Det synes jeg er et sødt navn, og ret nemt for en dansker at sige, på trods af det ikke er dansk. Synes det andet bliver for klodset i det....

Anmeld

18. januar 2012

minimig

Anonym skriver:

Er ikke helt med, Athea er det ene navn og Athena det andet?

Jeg mente bare at både Athena og Athea er søde navne, og hvis du kunne lide de to kunne du sikkert også lide Althea.

Anmeld

18. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Athea  Bare fordi det er det jeg synes lyder bedst, hehe

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

MyLille skriver:

Hehe Det er synd at truseindlæg skal ødelægge et smukt navn Synes ellers begge navne er fine

Griner ja... er også helt vild med navnet Tenna, men dèt syntes jeg alligevel ligger for tæt med Tena lady hehe

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

krejl skriver:

Jeg mente bare at både Athena og Athea er søde navne, og hvis du kunne lide de to kunne du sikkert også lide Althea.

Hehe havde ikke set der havde sneget sig et l ind i Althea, så jeg blev lidt forvirret hehe

Tak for forslaget

Anmeld

18. januar 2012

Kvist

Anonym skriver:

Godaften skønne baby.dk´ere

Er I ikke søde at hjælpe mig og manden med at vælge et pige navn til vores datter?

Vi svinger mellem disse to navne: Athea og Athena.

Hvad tænker I om navnene og hvilket et kan I bedst li`?

Vores tanker er:

Athea: Kort ligesom brors navn, ingen I dk der hedder, så hun kommer ikke i klasse med 5 andre ved samme navn, og det har en naturlig stavemåde tænker vi

Athena: Langt ift. brors navn, kun 63 der hedder det, blødt navn Passer måske mere til en blid pige, og ved vi jo selvfølgelig endnu ikke om hun er selvom hun virker som en bestemt lille dame.. griner.. Far tænker at det minder for meget om Athen? men tænker du Athen/græsk, når du blot hører navnet?

Vil så gerne finde navn til den lille, så vi endnu bedre kan knytte os til hende  det er bare så svært at vælge

Jeg har stemt Athea, det kan jeg bedst lide

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Stemmer på Athea. Det synes jeg er et sødt navn, og ret nemt for en dansker at sige, på trods af det ikke er dansk. Synes det andet bliver for klodset i det....

Tak for dit svar

For klodset at udtale, tænker du? Eller er det mere at det for den ældre generation bliver svære og dermed klodset?

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Athea  Bare fordi det er det jeg synes lyder bedst, hehe

Hehe okay Tak for dit svar

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Kvist skriver:

Jeg har stemt Athea, det kan jeg bedst lide

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.