Så er den gal igen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Tina&Laura

Skrev for noget tid siden her inde om at min datters far havde søgt om bopælsadressen.

Vi havde dog indgået et forlig, men her til eftermiddag skrev han at han nu alligevel synes det var en god idé at få en prof. vurdering af sagen i statsforvaltningen.

Jeg bliver simpelthen så ked af det.

Aner ikke hvad jeg skal stille op - jeg gør jo mit bedste  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Tina&Laura

18. januar 2012

Mor til Majbørn

kender ikke din historie... hvad er det han mener der er galt? (eller vil han bare ha det tilskud der følger med den forældre, som barnet har bopæl ved?)

Anmeld

18. januar 2012

Mor til Majbørn

kender ikke lige din historie - hvad mener han du gør forkert?

Anmeld

18. januar 2012

Mor til Majbørn

ups.... sorry

Anmeld

18. januar 2012

Tina&Laura

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

kender ikke din historie... hvad er det han mener der er galt? (eller vil han bare ha det tilskud der følger med den forældre, som barnet har bopæl ved?)

Han kan ikke forklare mig rigtig hvorfor.
Han mener det er bedst for vores datter
Her er et link til mit tidligere indlæg
https://www.baby.dk/debat/154504pi1/ordet-er-frit/han-har-soegt-om-bopaelsadressen.aspx

Men jeg tror da det er pga. økonomi. 

Anmeld

18. januar 2012

Nemesis

JEg går ud fra jeres datter har boet hos dig altid.

Hvor lang tid har du været alene med jeres datter??

Når det er sagt så er der vel ingen underretninger, bekymringer ang. jeres datter?? og er der ikke det,så tag du det roligt, for du HAR jo etableret en hverdag med jeres lille datter og der skal virkelig meget til førend de flytter bopælen.

Så lad hamprøve, så får han sikkert en over snuden og du får papir på at jeres datter har detgodt hvor hun har det.

:-) Sisse

Anmeld

18. januar 2012

Mor til Majbørn

Det kender jeg også nogle der har forsøgt - hvis du allierer dig med der hvor dit barn bliver passet, som kan stå inde for at hun er glad og stabil (de kan godt lave en udtalelse), og samtidigt kan vise at du kan klare din skole, gør brug af dit netværk mv. - ja, så kan han da bare komme an....

læste lige kort din historie før, og ved ikke om det endte med at han betaler børnebidrag - men hvis han ikke gør det, så har han da INTET på dig - medmindre han kan fremlægge noget om at du er helt forfærdeligt mod Laura....

Anmeld

18. januar 2012

Tina&Laura

Nemesis skriver:

JEg går ud fra jeres datter har boet hos dig altid.

Hvor lang tid har du været alene med jeres datter??

Når det er sagt så er der vel ingen underretninger, bekymringer ang. jeres datter?? og er der ikke det,så tag du det roligt, for du HAR jo etableret en hverdag med jeres lille datter og der skal virkelig meget til førend de flytter bopælen.

Så lad hamprøve, så får han sikkert en over snuden og du får papir på at jeres datter har detgodt hvor hun har det.

:-) Sisse

Hun har boet hos mig fra vi gik fra hinanden - det gjorde vi i juli (7 måneder siden)

Jeg har været 'ustabil' i forhold til at jeg ikke har haft vores datter i al den tid jeg egentlig skulle.

Det bunder i at jeg har været nede at vende en tur og har været syg og dårlig.
Så for vores datter skyld har jeg sendt hende ud til hendes far i en den periode det nu var - fordi jeg ikke synes hun skulle se hendes mor sådan.
Der ud over bor han hjemme hos hans forældre, hvor hans søster også bor - så ved at han ikke stod alene med ansvaret da hun var der meget. Ellers havde jeg jo aldrig takket ja da han tilbød mig at tage hende i en peiode til jeg var oven på igen. 

Nej der er ingen der har stilt spørgsmålstegn ved noget omkring hende. 

Anmeld

18. januar 2012

Tina&Laura

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Det kender jeg også nogle der har forsøgt - hvis du allierer dig med der hvor dit barn bliver passet, som kan stå inde for at hun er glad og stabil (de kan godt lave en udtalelse), og samtidigt kan vise at du kan klare din skole, gør brug af dit netværk mv. - ja, så kan han da bare komme an....

læste lige kort din historie før, og ved ikke om det endte med at han betaler børnebidrag - men hvis han ikke gør det, så har han da INTET på dig - medmindre han kan fremlægge noget om at du er helt forfærdeligt mod Laura....

Men dagplejemoderen ved jo selvfølgelig at Laura har været meget hos hendes far - og hun er en træls en.
Men ja.
Du har ret - burde prøve at snakke med hende.

Problemet er bare at jeg flyttede her ned da jeg blev gravid og kommer 200 km her fra.
Så jeg har intet netværk som kan hjælpe mig, så det er jo klart når jeg har haft en aftale eller lign. - jamen så har jeg da brugt Lauras far eller hans forældre - hvad skulle jeg ellers gøre.

Det er bare som om han ikke forstår det.

Han har aldrig betalt børnebidrag til mig, never. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.