Han har søgt om bopælsadressen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har ikke været her længe og meget er sket siden jeg viste mig sidst.

Min datters far og jeg gik fra hinanden for ½ år siden, dengang ver der ingen tvivl om at hun skulle havde adresse hos mig - der blev i hvert fald ikke stilt spørgsmålstegn ved det fra hans side og han skrev under på papirene.

Vi skiltes som venner og har egentlig haft et godt forhold til hinanden siden - troede jeg!

Jeg har fået mig en kæreste, og min datters far er hele tiden blevet hold up to date med hvordan vores forhold udviklede sig - men det er jo i bund og grund ligegyldigt.

Først på ugen kommer min kæreste hen til mig og siger at han skal tale med mig - så da min datter er blevet puttet sætter vi os for at snakke.

Han fortæller mig at han dagen for inden har fået at vide at min datters far har søgt om bopælsadressen og at han har hævdet at han bagefter vil søge om fuld forældre myndighed. 

Jeg ringer til min eks og hører ham af - i en stille og rolig tone (til trods for at jeg er synder knust - føler mig dolket i ryggen uden lige)

Jeg har ringet til sundhedsplejeske, advokater, sagsbehandler og statsforvaltning - så føler mig nogenlunde rustet til at skulle det her igennem.

Advokaten sagde at chancen for at han ville få ret var lille, men jeg har alligevel et eller andet sted brug for historier fra den virkelige verden.

Sådan lidt om os 
Mig
Bor alene i lejlighed med god plads
Tjener ikek kassen, men prinsessen har hvad hun skal have
Gør alt selv.
Passer min uddannelse
Har været nede i et stykke tid - men har søgt hjælp og er kommet god op igen. 

Ham
Bor hjemme hos mor, far og søster
Har ikke værelse til prinsessen
Hun sover i rejseseng på skumgummi underlag
Har aldrig boet alene - kun sammen med mig
Laver ikke selv mad
Betaler ikke for at bo hjemme
Vasker ikke tøj 

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Talbutikken

Først et  og så kan du roligt slå koldt vand i blodet.. Hans chancer er ikke særligt store for at få bopælen og han har slet ikke en jordisk chance mht. forældremyndigheden..

Har selv været møllen igennem, da min søns far og hans kone søgte bopæl.. De fik ikke et ben til jorden, påtrods af at de kørte på min psykiske.. En ting de glemt var.. At man ikke kan lyve og bedrage sig til en bopæl, samt det kræver man har styr på sit eget før man peger finger.

Gem denne i baghoved, så skal du nok klare det hele til UG

Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Først et  og så kan du roligt slå koldt vand i blodet.. Hans chancer er ikke særligt store for at få bopælen og han har slet ikke en jordisk chance mht. forældremyndigheden..

Har selv været møllen igennem, da min søns far og hans kone søgte bopæl.. De fik ikke et ben til jorden, påtrods af at de kørte på min psykiske.. En ting de glemt var.. At man ikke kan lyve og bedrage sig til en bopæl, samt det kræver man har styr på sit eget før man peger finger.

Gem denne i baghoved, så skal du nok klare det hele til UG

Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv

Mange tusind tak.

Det eneste der får mig fyldt med tvivl er at han har haft hende en del imens jeg har været nede at vende.

Men jeg har ikke gjort det for mig selv udelukkende.

Det har været så min datter ikke skulle se hendes mor så langt nede.

Så hende nogle timer i ugen, så vi så hinanden - trods alt.

For det hedder sig vel at barnet skal bo der hvor det opholder sig mest?

Jeg er pisse bange for at miste hende.

Men ja, advokaten siger det samme som du gør.
Mange tak! 

Anmeld

8. januar 2012

Talbutikken

Anonym skriver:

Mange tusind tak.

Det eneste der får mig fyldt med tvivl er at han har haft hende en del imens jeg har været nede at vende.

Men jeg har ikke gjort det for mig selv udelukkende.

Det har været så min datter ikke skulle se hendes mor så langt nede.

Så hende nogle timer i ugen, så vi så hinanden - trods alt.

For det hedder sig vel at barnet skal bo der hvor det opholder sig mest?

Jeg er pisse bange for at miste hende.

Men ja, advokaten siger det samme som du gør.
Mange tak! 

Det at din x har haft hende en del mens du var nede, ser jeg kun som en meget moden og ansvarlig handling fra din side af..

Det have set værre ud hvis du have valgt at beholde hende hos dig, men ikke var i stand til at tage dig af hende, pga din tilstand.

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Det at din x har haft hende en del mens du var nede, ser jeg kun som en meget moden og ansvarlig handling fra din side af..

Det have set værre ud hvis du have valgt at beholde hende hos dig, men ikke var i stand til at tage dig af hende, pga din tilstand.

Sådan ser jeg også selv på det nemlig.
Tak for svar - jeg håber på at det kommer til at gå godt.

Til tider er jeg glad og er sikker på at det hele falder ud til min forde - men det kan vende lige så hurtigt igen og så sidder jeg bare og græder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.