Hej piger.
Jeg har ikke været her længe og meget er sket siden jeg viste mig sidst.
Min datters far og jeg gik fra hinanden for ½ år siden, dengang ver der ingen tvivl om at hun skulle havde adresse hos mig - der blev i hvert fald ikke stilt spørgsmålstegn ved det fra hans side og han skrev under på papirene.
Vi skiltes som venner og har egentlig haft et godt forhold til hinanden siden - troede jeg!
Jeg har fået mig en kæreste, og min datters far er hele tiden blevet hold up to date med hvordan vores forhold udviklede sig - men det er jo i bund og grund ligegyldigt.
Først på ugen kommer min kæreste hen til mig og siger at han skal tale med mig - så da min datter er blevet puttet sætter vi os for at snakke.
Han fortæller mig at han dagen for inden har fået at vide at min datters far har søgt om bopælsadressen og at han har hævdet at han bagefter vil søge om fuld forældre myndighed.
Jeg ringer til min eks og hører ham af - i en stille og rolig tone (til trods for at jeg er synder knust - føler mig dolket i ryggen uden lige)
Jeg har ringet til sundhedsplejeske, advokater, sagsbehandler og statsforvaltning - så føler mig nogenlunde rustet til at skulle det her igennem.
Advokaten sagde at chancen for at han ville få ret var lille, men jeg har alligevel et eller andet sted brug for historier fra den virkelige verden.
Sådan lidt om os
Mig
Bor alene i lejlighed med god plads
Tjener ikek kassen, men prinsessen har hvad hun skal have
Gør alt selv.
Passer min uddannelse
Har været nede i et stykke tid - men har søgt hjælp og er kommet god op igen.
Ham
Bor hjemme hos mor, far og søster
Har ikke værelse til prinsessen
Hun sover i rejseseng på skumgummi underlag
Har aldrig boet alene - kun sammen med mig
Laver ikke selv mad
Betaler ikke for at bo hjemme
Vasker ikke tøj
Knus
Anmeld