skuffet og ked.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Giraffen

Anonym skriver:

ja hun er ansat igennem kommunen for at sikre mit barns udvikling da der er lavet en vudering på mig under min graviditet. Og at der skulle meget støtte på i starten. Men hen af vejen trappes der mere og mere ned. Vi allerede nået langt og kommet meget langt ned i hjælpen. Men forstår ikke at hun sagde det der !

Kan det tænktes at hun har en professionel baggrund for at sige som hun gør? fx at hun vurderer at du ikke kan varetage to børn før det barn du har nu er nået længere i udviklingen? det afhænger nok af om de følger barnets udvikling pga fx en kompliceret fødsel eller pga din baggrund og eventuelle udfordringer du står med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Ellie79

Hejsa

Jeg skriver det her i den aller bedste mening Men jeg ville også lytte til pædagogen - det går rigtig godt lige nu og hvorfor ikke nyde og vokse med opgaven så I næste gang i skal være forældre kan undgå kommunen og klare jer helt selv. Jeg kender dig jo ikke men er sikker på du gør et godt stykke arbejde som mor og det giver hun jo også udtryk for, at hun mener der skal gå 6 år er måske lang tid - men vent og se måske allerede om et år synes hun du og din mand kan klare en mere. Jeg synes det var super hårdt at bliver mor til to og jeg er glad for jeg har fået lov til at nyde min den første i lang tid. Så lyt til din kontaktperson og bare vent, i skal nok snart få baby mere i huset Men nyd nu den store og lad vær med at tænke på der skal være to år imellem dine børn.

Anmeld

18. januar 2012

Sillebob

AnjaB skriver:

Hejsa

Jeg skriver det her i den aller bedste mening Men jeg ville også lytte til pædagogen - det går rigtig godt lige nu og hvorfor ikke nyde og vokse med opgaven så I næste gang i skal være forældre kan undgå kommunen og klare jer helt selv. Jeg kender dig jo ikke men er sikker på du gør et godt stykke arbejde som mor og det giver hun jo også udtryk for, at hun mener der skal gå 6 år er måske lang tid - men vent og se måske allerede om et år synes hun du og din mand kan klare en mere. Jeg synes det var super hårdt at bliver mor til to og jeg er glad for jeg har fået lov til at nyde min den første i lang tid. Så lyt til din kontaktperson og bare vent, i skal nok snart få baby mere i huset Men nyd nu den store og lad vær med at tænke på der skal være to år imellem dine børn.

Rigtig flot sagt. Jeg kunne ikke være mere enig.

Anmeld

18. januar 2012

aarhusmor

Jeg synes stadig hun har sagt det her på den forkerte måde og kan godt forstå du er skuffet og ked. Du skal ringe til kommunen i morgen og bede om en forklaring på hvorfor hun siger sådan og om der er en årsag til at hun ikke mener du kan klare en mere, når du selv føler I gør det så godt

Anmeld

18. januar 2012

MaleneJensen

Anonym skriver:

Hejpiger ...  jeg er mor på 21 år , jeg bor i lejlighed og er sammen med barnets far, så vi er en lille lykkelig familie

Jeg sagde her idag mens min ene pædagog sad i mit hjem - hvor jeg sad med min baby på 7 mdr og sagde dette -

hvor er det dejligt du en dag skal være storesøster, hvor min pædago siger, håber ikke du går hen og blir gravid her inden ret længe, ta i den bare med ro! i skal flere år frem inden i skal tænke på et barn mere.. det må i love mig!der skal gå 6 år endnu, alt det sagde hun eftersom jeg sagde jeg ønskede der sku være 2 år imellem mine børn.

jeg blev lidt stille - og sagde intet tilbage men blev lidt tavs.. kan hun bestemme det ??????? .... det går jo os kun positivt....... er lidt skuffet og kan ik rigtig komme mig over det hun sagde

nu er jeg bange for at lave en lille til,

Du skal slet ikke lytte til hende ang. det for det må hun ikke sige og hun skal slet ikke blande sig i det!

Når dig og Manden er klar til en mere syns jeg da i skal prøve Jeg vil heller ikke have for længe mellem mine maks 3 år

Anmeld

18. januar 2012

Mum33

Jeg vil også anbefale Jer, at lytte til hende. Hun siger de jo i den bedse mening, og bygger det formodentlig på hendes observaioner af dig og din datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.