skuffet og ked.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejpiger ...  jeg er mor på 21 år , jeg bor i lejlighed og er sammen med barnets far, så vi er en lille lykkelig familie

Jeg sagde her idag mens min ene pædagog sad i mit hjem - hvor jeg sad med min baby på 7 mdr og sagde dette -

hvor er det dejligt du en dag skal være storesøster, hvor min pædago siger, håber ikke du går hen og blir gravid her inden ret længe, ta i den bare med ro! i skal flere år frem inden i skal tænke på et barn mere.. det må i love mig!der skal gå 6 år endnu, alt det sagde hun eftersom jeg sagde jeg ønskede der sku være 2 år imellem mine børn.

jeg blev lidt stille - og sagde intet tilbage men blev lidt tavs.. kan hun bestemme det ??????? .... det går jo os kun positivt....... er lidt skuffet og kan ik rigtig komme mig over det hun sagde

nu er jeg bange for at lave en lille til,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Hougaard92

det skal hun da overhovedet ikke blande sig i, hvis det var mit liv hun havde blandet sig sådan i, opsøgte jeg hende næste dag og bedte hende på en pæn måde at blande sig udenom !

Stort kram til dig

Anmeld

18. januar 2012

aarhusmor

Det var da en underlig udtalelse. Men er hun pædagog for dit barn? hvad lavede hun hjemme ved dig?

Anmeld

18. januar 2012

M&N

Det skal hun da ikke blande sig i! Hvis I vil have et barn nr 2, med 2 års mellemrum så gør i da bare det.

Det er da overhovedet ikke noget hun skal bestemme!

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Det var da en underlig udtalelse. Men er hun pædagog for dit barn? hvad lavede hun hjemme ved dig?

ja hun er ansat igennem kommunen for at sikre mit barns udvikling da der er lavet en vudering på mig under min graviditet. Og at der skulle meget støtte på i starten. Men hen af vejen trappes der mere og mere ned. Vi allerede nået langt og kommet meget langt ned i hjælpen. Men forstår ikke at hun sagde det der !

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

JuliaHougaard92 skriver:

det skal hun da overhovedet ikke blande sig i, hvis det var mit liv hun havde blandet sig sådan i, opsøgte jeg hende næste dag og bedte hende på en pæn måde at blande sig udenom !

Stort kram til dig

problemet er at hun arbejder med vores barns udvikling igennem kommunen.

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Det skal hun da ikke blande sig i! Hvis I vil have et barn nr 2, med 2 års mellemrum så gør i da bare det.

Det er da overhovedet ikke noget hun skal bestemme!

problemet er hun arbejder med vores barns udvikling igennem kommunen.

Anmeld

18. januar 2012

QueDee

Anonym skriver:

ja hun er ansat igennem kommunen for at sikre mit barns udvikling da der er lavet en vudering på mig under min graviditet. Og at der skulle meget støtte på i starten. Men hen af vejen trappes der mere og mere ned. Vi allerede nået langt og kommet meget langt ned i hjælpen. Men forstår ikke at hun sagde det der !

Jamen så er der da netop grund til at høre på hendes anbefalinger. I risikere jo bare  endnu mere opsyn og opfølgning.....

Anmeld

18. januar 2012

komodo

QueDee skriver:

Jamen så er der da netop grund til at høre på hendes anbefalinger. I risikere jo bare  endnu mere opsyn og opfølgning.....

Anmeld

18. januar 2012

Charlottemuz

jeg ville nok osse anbefale jer at høre efter hvad hun siger, har selv en fra kommunen på her... jeg har nu godt nok 2 børn, og det var hun osse alt i mod, men jeg sagde at jeg ville gennemføre graviditet nr 2, og så måtte vi tage den derfra...

men hun skal jo selvfølgelig bare råde og vejlede jer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.