prinsensmor skriver:
Tark.. Skal jeg lige ha læst lidt på da vi skal til gynækolog d.31
Jeg har bare lyst til at skrige, har en dreng på 4.5år og så synes folk ikke man har ret til at ønske mere, "i har jo en sund og rask dreng, nyd ham og lev livet, i kan også så mange ting med en som man ikk kan hvis man har flere, og bla bla bla.." andre forstår bare ikke hvad man går igennem når man ikk selv er der.. 
Jeg kan godt huske da jeg selv ikke kunne blive gravid og alle dem der havde børn i forvejen og ikke kunne blive gravide igen var lige så frustreret som mig over at det heller ikke lykkes dem igen, og jeg blev også sådan lidt "jamen i har da i det mindste én, det er mere end hvad vi andre har".. Men nu hvor jeg så er blevet gravid og har fået den der følelse af hvordan det er at stå med den der test og vide at baby ligger i maven og sådan, så er jeg nok blevet lidt klogere og kan egentlig godt følge dem lidt mere i at det nok er ligeså frustrerende om man har børn eller ej i forvejen. Ønsket er jo lige så stort som hos dem der ikke har, men jeg tror måske det bunder lidt i noget uvidenhed fordi man ikke selv har prøvet at stå med den følelse.. Enten den følelse man har når man ikke kan blive gravid eller den følelse man har når man så brændende ønsker sig et barn eller et barn mere...
Så kan godt forstå det er frustrerende når folk siger sådan, men tror det bunder i uvidenhed fra deres side....
Hvis du/i har et barn i forvejen ved jeg ikke om det er gratis, men ellers skulle det meget gerne være det...
Anmeld