Århha altså! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Ja, konstant og hele tiden.. Og sådan har det været i 2 år!

Jeg tror bare at jeg føler at der ikke er "nok" galt med mig til at jeg skulle have hjælp med at få barn. Jeg er ikke overvægtig eller noget som helst! .. Og man kan jo ikke se på mig at jeg "fejler" noget .. forstår du?

Men der er jo også mange der får hjælp selvom de ikke fejler noget, men hvor det bare ikke vil lykkes... I bund og grund er det jo ens eget æg og mandens sæd der bliver brugt, så det er jo stadig samme barn som hvis man lavede det selv...

Kan godt forstå du ikke føler du fejler noget sådan synligt, men der er da hjælp at hente hvis frustrationen bliver for stor

Personligt ville jeg ikke selv kunne vente så længe... Efter 11 mdr fik vi tilbud om at komme i behandling selvom vi intet fejler... Vi blev så gravide naturligt i samme mdr som vi fik tilbuddet, men ellers havde vi da klart udnyttet det...  Men sådan er man nok forskellige jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

prinsensmor

Masig skriver:

http://www.hexedoktoren.dk/fertilitetsbehandling-om-fertilitet-behandling-for-barnloshed-og-kunstig-befrugtning.aspx

det er bare én artikel om det... der fndes masser hvis man googler lidt frem og tilbage

Tark.. Skal jeg lige ha læst lidt på da vi skal til gynækolog d.31

Jeg har bare lyst til at skrige, har en dreng på 4.5år og så synes folk ikke man har ret til at ønske mere, "i har jo en sund og rask dreng, nyd ham og lev livet, i kan også så mange ting med en som man ikk kan hvis man har flere, og bla bla bla.." andre forstår bare ikke hvad man går igennem når man ikk selv er der..

Anmeld

18. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Nu har mig og kæresten prøvet i over 2 år. og der sker bare INTET! 
jeg har pco, og vil simpelthen ikke betale mig til et barn.. Jeg forstår bare ikke hvorfor det lige skal ramme os! 

Nu har jeg lige læst på face at 3 af mine veninder er gravide.. De bliver sku alle gravide på stribe! årrrrh.. det er simpelthen ikke til at holde ud! 

selvfølgelig er jeg glad på deres vegne.. Men sidder bare med den følelse at "det skulle ha været mig" arrrgh .. 

Det er røv hårdt at det skal være så svært for nogen og så let for andre, har i fælles børn? ellers er det heldigvis gratis med behandling igen m. undtagelse af noget af medicinen selvfølgelig... Håber du får modet lidt op. Min veninde havde pco og prøvet lige så længe, og efter et par måneder med mild stimulation blev hun naturligt gravid. var det noget du måske ville kunne acceptere ?

Anmeld

18. januar 2012

Masig

prinsensmor skriver:

Tark.. Skal jeg lige ha læst lidt på da vi skal til gynækolog d.31

Jeg har bare lyst til at skrige, har en dreng på 4.5år og så synes folk ikke man har ret til at ønske mere, "i har jo en sund og rask dreng, nyd ham og lev livet, i kan også så mange ting med en som man ikk kan hvis man har flere, og bla bla bla.." andre forstår bare ikke hvad man går igennem når man ikk selv er der..

Jeg kan godt huske da jeg selv ikke kunne blive gravid og alle dem der havde børn i forvejen og ikke kunne blive gravide igen var lige så frustreret som mig over at det heller ikke lykkes dem igen, og jeg blev også sådan lidt "jamen i har da i det mindste én, det er mere end hvad vi andre har".. Men nu hvor jeg så er blevet gravid og har fået den der følelse af hvordan det er at stå med den der test og vide at baby ligger i maven og sådan, så er jeg nok blevet lidt klogere og kan egentlig godt følge dem lidt mere i at det nok er ligeså frustrerende om man har børn eller ej i forvejen. Ønsket er jo lige så stort som hos dem der ikke har, men jeg tror måske det bunder lidt i noget uvidenhed fordi man ikke selv har prøvet at stå med den følelse.. Enten den følelse man har når man ikke kan blive gravid eller den følelse man har når man så brændende ønsker sig et barn eller et barn mere...

Så kan godt forstå det er frustrerende når folk siger sådan, men tror det bunder i uvidenhed fra deres side....

Hvis du/i har et barn i forvejen ved jeg ikke om det er gratis, men ellers skulle det meget gerne være det...

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Det er røv hårdt at det skal være så svært for nogen og så let for andre, har i fælles børn? ellers er det heldigvis gratis med behandling igen m. undtagelse af noget af medicinen selvfølgelig... Håber du får modet lidt op. Min veninde havde pco og prøvet lige så længe, og efter et par måneder med mild stimulation blev hun naturligt gravid. var det noget du måske ville kunne acceptere ?

Nej, vi har overhovedet ingen børn .. Han er 23 og jeg er 21.. han tror det er ham den er gal med.. han er så fustreret over at det ikke vil lykkes.. Jeg har bevis på det er mig den er gal med.. Hans sæd tal er rigtig rigtig fine. 

Jeg vil bare gerne kunne lave en baby "på egen hånd" forstår du? .. Det er mig den er galt med.. Men jeg vil næsten sige at jeg nægter at gå i behandling.. Det burde kunne lade sig gøre.. jeg bliver bare så ked af det

Anmeld

18. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Nej, vi har overhovedet ingen børn .. Han er 23 og jeg er 21.. han tror det er ham den er gal med.. han er så fustreret over at det ikke vil lykkes.. Jeg har bevis på det er mig den er gal med.. Hans sæd tal er rigtig rigtig fine. 

Jeg vil bare gerne kunne lave en baby "på egen hånd" forstår du? .. Det er mig den er galt med.. Men jeg vil næsten sige at jeg nægter at gå i behandling.. Det burde kunne lade sig gøre.. jeg bliver bare så ked af det

det er jo desværre ikke så nemt hvis din pco gør du ikke har ægløsning så er det praktisk talt umuligt. har selv prøvet de piller min veninde med pco også prøvede, som satte gang i hendes ægløsning (i forbindelse med behandling da min kæreste ikke har et godt sædtal) og syns ikke de er ubehagelige eller noget. tænker bare hvis alternativet er i skal gå at blive kede af baby ikke kommer? så længe i ikke har børn er behandlingen gratis nu, men hvis det er udelukket er det selvfølgelig ikke relevant. pøj pøj med det. håber snart det lykkes for jer

Anmeld

20. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

det er jo desværre ikke så nemt hvis din pco gør du ikke har ægløsning så er det praktisk talt umuligt. har selv prøvet de piller min veninde med pco også prøvede, som satte gang i hendes ægløsning (i forbindelse med behandling da min kæreste ikke har et godt sædtal) og syns ikke de er ubehagelige eller noget. tænker bare hvis alternativet er i skal gå at blive kede af baby ikke kommer? så længe i ikke har børn er behandlingen gratis nu, men hvis det er udelukket er det selvfølgelig ikke relevant. pøj pøj med det. håber snart det lykkes for jer

Jeg har også tænkt meget på at gå i behandling efter jeg skrev dette indlæg! men argh  

Anmeld

20. januar 2012

nadjapigen

Jeg kan godt forstå det er fustrerende at man så gerne vil have en baby og man prøver så meget.
Det var også meget svært for mig en gang fik at vide af min læge jeg havde pco for næsten to år siden og det slet ikke sjovt, men min hun. sagde at man skal give lidt slip og så kunne det lykkedes. Mig og min kæreste havde slet ikke prøvet men blev gravid efter to måneder på egen hånd, men desværre mistede. Jeg krydser finger for at det lykkedes for jer en dag og sender en stor kram herfra

Anmeld

20. januar 2012

nadjapigen

nadjapigen skriver:

Jeg kan godt forstå det er fustrerende at man så gerne vil have en baby og man prøver så meget.
Det var også meget svært for mig en gang fik at vide af min læge jeg havde pco for næsten to år siden og det slet ikke sjovt, men min hun. sagde at man skal give lidt slip og så kunne det lykkedes. Mig og min kæreste havde slet ikke prøvet men blev gravid efter to måneder på egen hånd, men desværre mistede. Jeg krydser finger for at det lykkedes for jer en dag og sender en stor kram herfra

sorry der skulle stå gynækolog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.